וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה מקווה לשבור את שיא ההכנסות במשחק נגד מכבי תל אביב

28.8.2023 / 12:24

הצפי בקבוצה הוא ל-10,000 צופים במשחק הקרוב, מה שיכניס יותר מחצי מיליון שקל לקופת המועדון. 600 מנויים כבר נרכשו. טוני גומס נחת

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 0:3/ספורט1

בהפועל חדרה מצפים לשבור את שיא ההכנסות של המועדון ממכירת כרטיסים במשחק הבית הקרוב, בו יארחו את מכבי תל אביב, במסגרת המחזור השני בליגת העל. בשלב זה הקצו במועדון את כל היציע המזרחי באצטדיון נתניה עבור האוהדים הצהובים, זאת בתוספת לכרטיסים שהוקצו ליציע המערבי, כך שבסך הכל כ-9,000 כרטיסים הועברו בשלב זה למכבי תל אביב והציפייה היא לרבבה מהם לכל הפחות.

בעקבות הניצחונות האחרונים של מכבי תל אביב, באירופה ביום חמישי ובליגה אמש, צפויים להגיע רבים מאוהדיה למשחק ובחדרה מצפים להכנסה של למעלה מחצי מיליון שקל, כאשר גם בקרב אוהדי הקבוצה המארחת צפויה מכירה ערה לקראת ההתמודדות ביום ראשון.

טוני גומס במדי קבוצת המילואים של ליברפול. Pete Norton, GettyImages
גם בקרוב הוא ילבש אדום, אבל את זה של הפועל חדרה. טוני גומס/GettyImages, Pete Norton

למרות ההפסד 3:0 של חדרה להפועל באר שבע בטרנר, אוהדי הקבוצה ממשיכים לרכוש מנויים ועד כה נמכרו כבר כ-600 לעונה שנפתחה. במועדון מקווים למכור עוד כמה מאות בתקופה הקרובה.

שחקן הרכש טוני גומס נחת הלילה בישראל והוא צפוי לערוך מחר אימון בכורה עם הקבוצה. גומס שחתם לעונה אחת אמור לחזק את החלק הקדמי של הפועל חדרה, כשבמקביל מנהלים ראשי המועדון מגעים עם חלוץ זר נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully