וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני גומס חתם בהפועל חדרה וינחת בישראל ביממה הקרובה

שחקן הכנף השלים את מעברו לקבוצה של ניסו אביטן ויגיע לישראל עד יום שישי כדי להצטרף לאימונים. בשבת: הפועל באר שבע במחזור הפתיחה בליגה (20:00, ספורט2)

תקציר גביע הטוטו: הפועל תל אביב - הפועל חדרה 1:1 (2:3 בפנדלים)/ספורט1

עכשיו זה סופי: הפועל חדרה הודיעה הבוקר (חמישי) על צירופו של טוני גומס, שחקן הכנף שבגיל צעיר השתייך לליברפול וחתם לעונה הקרובה בקבוצה של ניסו אביטן.

כפי שפרסמנו, בחדרה סיכמו עם גומס לפני מספר ימים והמתינו לאישור ממנו שיגיע לארץ, שהגיע אמש והציפייה היא שהוא ינחת ביממה הקרובה - לכל המאוחר ביום שישי. גומס, יליד גינאה ביסאו, מגיע זירה האזרית שכבר העבירה לחדרה את טופס השחרור שלו.

טוני גומס במדי קבוצת המילואים של ליברפול. Pete Norton, GettyImages
אקס ליברפול נוחת בחדרה. גומס/GettyImages, Pete Norton

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43457 משתתפים

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58718 משתתפים

בחדרה חיפשו במשך זמן רב זר שייחזק את החלק הקדמי של הקבוצה ובמועדון תולים תקוות רבות ביכולתו של גומס, שהתפתח באקדמיה של ליברפול והחל את הקריירה בקבוצת המילואים שלה. כאמור את העונה הנוכחית הוא פתח בשורות זירה, מוליכת הליגה האזרית, במדיה שיחק גם בשנה שעברה ותרם שלושה שערים לצד שני בישולים ב-25 הופעות בכל המסגרות. ב-2018 עזב את ליברפול לטובת ארוקה הפורטוגלית, בהמשך שיחק בתאליה אל ג'איש המצרית ובמנמן מהליגה השלישית בטורקיה.

ספק אם גומס ייכלל בסגל למשחק הקרוב נגד הפועל באר שבע (שבת, 20:00, ספורט2) במחזור פתיחת ליגת העל, אך הוא צפוי לשחק במחזור השני נגד מכבי תל אביב ביום ראשון הבא (2.9).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully