וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ליברפול חגגו ניצחון "משוגע", הקבוצה נכנסת ל"ימים מכריעים"

ואן דייק חיבק את נונייס אחרי ה-1:2 בניוקאסל, קלופ מעריך שהסיפור עם סלאח וסעודיה נגמר, ובליברפול יודעים: הניצחון ייתן רוח גבית לקראת ארבעת הימים האחרונים לחלון

תקציר: ניוקאסל - ליברפול 2:1/ספורט1

וירג'יל ואן דייק לא יכול היה להסתיר את השמחה וההתרגשות שלו כשראה את דרווין נונייס בחדר ההלבשה של ליברפול, דקות ספורות אחרי שהחלוץ האורוגוואי כבש צמד דרמטי שהעניק לליברפול ניצחון אדיר בניוקאסל. הבלם ההולנדי הורחק במחצית הראשונה, כשליברפול נראתה שבירה מאוד ב-10 שחקנים ובפיגור שער, אבל הקבוצה של יורגן קלופ הצליחה לגרד ניצחון בזכות שני שערים של המחליף המושמץ "COME ON!"', צעק ואן דייק לעבר נונייס המושמץ, שנכנס בדקה ה-77, ויצא הגיבור הגדול של האדומים במשחק שהוגדר כ"משוגע".

"אני מרגיש מצוין", אמר נונייס בסיום, אחרי שאיבד את מקומו בהייררכיה ונחשב לאכזבה כשחקן שהגיע בכמעט 100 מיליון יורו (כולל בונוסים), "אני מאושר עבורי ועבור הקבוצה, שמח מההקרבה של חבריי לקבוצה, שנלחמו כל המשחק אחרי הכרטיס האדום. קשה לשחק ככה, במיוחד כשאנחנו בפיגור, אבל האמת היא שהפגנו חוסן מנטלי, והצלחנו להשתלט על המשחק. בגלל זה אני מסופק". ואן דייק, מנגד, ספג אדום ראשון בקריירה שלו בליברפול, ויחמיץ את המשחק הבא שלה מול אסטון וילה.

יורגן קלופ לצד אליסון שמחבק את דרווין נונייס אחרי הניצחון הדרמטי של ליברפול בניוקאסל. GettyImages
יורגן קלופ לצד אליסון שמחבק את דרווין נונייס אחרי הניצחון הדרמטי של ליברפול בניוקאסל/GettyImages

כעת לליברפול יש שבע נקודות בשלושה מחזורים שכללו משחקי חוץ בצ'לסי ובניוקאסל, והיא מקבלת רוח גבית חזקה בניסיוןלממש את התיזה של "Liverpool Reloaded" - ליברפול הטעונה מחדש באנרגיות בניסיון לחזור לתקופת השיא שלה תחת קלופ. עם זאת, לאחרונה הקבוצה נחלה אכזבות בשוק ההעברות, וכעת, כפי שזה מוגדר ב"ליברפול אקו", "יש לה עוד ארבעה ימים למצוא פתרונות", עד סגירת החלון, ולהחליט איפה היא רוצה להשקיע את הכסף ברכש - בקישור, בהגנה או בהתקפה.

סוגיה אחת שכנראה נסגרה היא של מוחמד סלאח, שלאחרונה היו שמועות על מעבר אפשרי שלו לערב הסעודית. "אני כולי מחויב לליברפול", אמר סלאח אחרי המשחק, וכאשר יורגן קלופ נשאל האם לדעתו הסיפור עם המעבר של סלאח לסעודיה נגמר, המאמן ענה: "מבחינתי כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully