וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ על הניצחון של ליברפול בניוקאסל: גדול יותר מהמהפך מול ברצלונה

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 22:03

מאמן ליברפול התמוגג מה-1:2 הדרמטי: "זה היה מטורף, התשוקה והאמונה הכריעו". אלכסנדר ארנולד: "הניצחון הכי גדול שלנו תחת קלופ"

תקציר: ניוקאסל - ליברפול 2:1/ספורט1

ליברפול יודעת שהניצחון שלה הערב (ראשון) בניוקאסל שווה הרבה יותר משלוש נקודות. המשחק התחיל רע מבחינת ליברפול, שנקלעה לפיגור אחרי טעות של אלכסנדר טרנט ארנולד, מהר מאוד היא איבדה את וירג'יל ואן דייק שהורחק באדום הראשון שלו בקריירה במועדון, הקבוצה נראתה חסרת אונים, אליסון בשער הציל אותה שוב ושוב, אלכסנדר ארנולד ניצל מצהוב שני והרחקה - אבל איכשהו ליברפול הצליחה לנצח, בזכות דרווין נונייס שעלה מהספסל, וכבש צמד בדקות הסיום (81 ו-93) עם הרבה קור רוח ויכולת סיום מרשימה, והזכיר למה נרכש בכל כך הרבה כסף. זה נגמר ב-1:3, מתוק וחשוב.

דרווין נונייס חוגג את הניצחון של ליברפול. רויטרס
כמה זה מתוק. נונייס/רויטרס
יורגן קלופ חוגג את הניצחון של ליברפול. רויטרס
יודע להעריך את הרגע. קלופ/רויטרס

"מאז שדרווין הגיע לליברפול, הדברים לא הלכו לו לפי התוכנית", אמר בלשון המעטה הפרשן ושחקן העבר ג'יימי קראגר, "למעשה, הוא הפך לחלוץ החמישי של הקבוצה. אבל יש לו חוסן מנטאלי, גם כשהוא מחמיץ, זה לא משפיע עליו. הוא ממשיך לרוץ, ומגיע למצבים שלו".

"למען האמת, זה לא ייאמן", אמר טרנט אלכסנדר על הניצחון, שנראה חסר סיכוי במהלך המשחק, "זה מיוחד מאוד. אתה מגיע עם תוכנית, רוצה לשלוט, להכתיב קצב ולהרגיע את האווירה, והכל נהרס מהר. אבל היינו צריכים להשיג את הניצחון בדרך הקשה. התאוששנו, חפרנו ומצאנו בסוף, ניצחון שיזכרו אותו. זה אחד הניצחונות הכי גדולים שלנו מאז קלופ הגיע, והיו לנו ניצחונות גדולים. זה משהו שבהחלט נזכור".

יורגן קלופ טוען שהמהפך הזה היה יותר קשה מהניצחון הגדול 0:4 על ברצלונה הבלתי נשכח בליגת האלופות. "זה היה קשה יותר מאותו משחק מול ברצלונה", אמר המאמן המאושר, "זה היה היום משחק מיוחד מאוד. היו לנו כמה רגעי כדורגל נהדרים, הופעה מאוד בוגרת שלנו. ב-10 שחקנים, מעולם לא היה לי ניצחון כזה, באצטדיון כמו זה, עם האווירה הזאת, זה מטורף.

"אסור להספיד את ליברפול, גם במשחק כזה. כשאתה משחק כקבוצה, דברים יכולים לקרות. זה היה משחק להיסטוריה. היום מה שהכריע היה התשוקה והאמונה".

מאמן ניוקאסל אדי האו היה מתוסכל: "זה הפסד כואב, שיחקנו טוב, היינו נהדרים, יכולנו לגמור את המשחק, היינו חייבים לגמור אותו. עכשיו נהיה חייבים להתאושש מזה. יש לנו קבכוצה חזקה, מאמין שיש לנו את העוצמות לקום מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully