וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאמין עשה היסטוריה בברצלונה, צ'אבי: "אני חששתי לשחק בגיל 18"

הילד בן ה-16 הפך למבשל הצעיר של בארסה אי פעם ונבחר לאיש המשחק מול ויאריאל, המאמן פרגן: "לא היו לי נקיפות מצפון כשפתחתי איתו". וגם: פראן ענה למבקרים

תיקתקנו, 25.8/ספורט1

ברצלונה הרגילה אותנו לכדורגל די משעמם בעונה שעברה וגם את העונה הנוכחית היא פתחה עם 0:0 חלש אצל חטאפה ו-0:2 ביתי על קאדיס. אלא הערב (ראשון) האלופה סיפקה לנו מופע התקפי והגנתי לא אופייני כשספגה שלוש פעמים אצל ויאריאל ואיבדה יתרון 2:0, אבל חזרה ל-3:4 דרמטי בזכות שערים של טורס ולבנדובסקי. אלא שעם כל הכבוד לשניים הללו, איש המשחק היה ללא ספק לאמין ימאל. הכוכב הצעיר הפך למבשל הכי צעיר בתולדות בארסה כשסידר לגאבי את הראשון והיה האחראי הישיר לגול של לבנדובסקי עם בעיטה נהדרת לקורה ולא בפעם הראשונה במשחק. צ'אבי, שפתח במערך די הגנתי עם לאמין ולבנדובסקי כשני החלוצים היחידים, שינה את המשחק כשהכניס את פראן טורס במקום רומאו ובארסה שטפה את הדשא מבחינה התקפית.

לאמין ימאל שחקן ברצלונה בועט מול ויאריאל. Alex Caparros, GettyImages
לא כבש, אבל היה מעורב כמעט בכל השערים. לאמין/GettyImages, Alex Caparros

"עבדתי קשה מאוד בשביל להשתפר ולפעמים לא ראו את זה מבחוץ", אמר פראן אחרי המשחק, "בסופו של דבר הכי חשוב זה לעזור לקבוצה שלך לנצח. כשאני על המגרש, אני מנסה לעזור כמה שיותר. מי פותח זו ההחלטה של צ'אבי. אני מקדיש את הגול שלי למשפחה והאוהדים".

המאמן דיבר על לאמין ועל ההחלטה לתת לו מקום בהרכב: "אין לי נקיפות מצפון לפתוח עם שחקנים שמתאמנים ועובדים טוב. גם אני כשחקן קיבלתי את ההזדמנות שלי בגיל צעיר. היום לאמין נותן לנו הרבה למרות שהוא רק בן 16. אני פחדתי לשחק בגיל 18 ואמרתי לו שלא יפחד, אני סומכים עליו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני ברצלונה חוגגים עם לאמין ימאל. רויטרס
פשוט הצגה. לאמין חוגג עם לבנדובסקי/רויטרס

המאמן ביקר גם את המשחק ההגנתי של קבוצתו ואמר: "היינו יכולים בקלות להבקיע עוד כמה שערים, אבל נכשלנו מבחינה הגנתית היום".

גם סרג'י רוברטו הקפטן החדש החמיא לכוכב החדש לאמין ימאל: "זה כבוד שיש לנו שחקנים צעירים כאלו. הוא מאוד חשוב עבורנו". על המשחק המשוגע: "היה משחק מאוד קשה, הייתי שמח אם היינו שולטים יותר ולא סובלים כל כך הרבה. הקבוצה הראתה כמה היא רוצה לנצח.

פראן טורס (מימין) עם גאבי שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
הכניסה שלו הפיחה רוח חיים בהתקפה של ברצלונה. פראן טורס/רויטרס

המחזור השלישי יסתיים ביום שני כאשר חטאפה תארח את אלאבס וראיו וייקאנו את אתלטיקו מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully