וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דאבור כבש שער ליגה ראשון. שני בישולים לאבו פאני ואחד לנאתכו

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 23:17

חלוץ שבאב אל אהלי נגח לרשת ב-1:2 על חור פקאן במחזור השני באמירוית, קשר פרנצווארוש הכין פעמיים ב-1:6 מול פאקש וקפטן פרטיזן ב-1:3 על יאבור

"מחוץ לקווים" עם לירון שרון - 27.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מונס דאבור כבש הערב (ראשון) את שער הבכורה שלו בליגה של איחוד האמירויות. חלוץ שבאב אל אהלי פתח בהרכב במחזור השני מול חור פקאן והעניק למארחת יתרון בנגיחה בדקה ה-26, כאשר יוסף ג'אבר הכפיל בדקה ה-37 והיריבה צימקה בתוספת הזמן, אך לא מנעה מאל אהלי ניצחון 1:2 ומקום ראשון בליגה. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-62. כזכור, שבאב חזרה לליגה אחרי ההדחה הדרמטית מפלייאוף ליגת האלופות של אסיה בידי כריסטיאנו רונאלדו וחבורתו, שם דאבור בישל צמד שלא הספיק.

* מוחמד אבו פאני בישל שני שערים במחצית הראשונה מול פאקש, כאשר פרנצווארוש ירדה למחצית עם 1:6 אדיר. קשר הנבחרת הוחלף בדקה ה-63 והתוצאה לא השתנתה עד לסיום. אבו פאני הכין לברנבאש ורגה את השלישי בדקה ה-26 ובתוספת הזמן של המחצית בישל גם לטוקמאק צ'ול גואן הנורבגי. פרנצווארוש עם שש נקודות אחרי שלושה משחקי ליגה בהונגריה.

* ביברס נאתכו פתח כקפטן ובישל בניצחון הביתי של פרטיזן בלגרד 1:3 על יאבור. הקשר הכין בדקה ה-57 לארנדייל סטויקוביץ' והוחלף שתי דקות לאחר מכן, כשקבוצתו עם 10 נקודות בארבעה משחקים בליגה הסרבית וניצבת במקום השלישי.

צפו בשער של מונס דאבור

* עופרי ארד השלים 90 דקות במדי קייראט אלמטי, שניצחה בביתה 0:1 את האלופה אסטנה. עוד במחזור ה-21 בקזחסטן: איהאב גנאים שיחק רבע שעה כמחליף ב-0:0 של אקטובה מול אטיראו בחוץ.

* יואב הופמייסטר שיחק 90 דקות בהרכב קורונה קיילצה, שחגגה ניצחון בכורה העונה עם 0:2 ביתי על זאגלבי לובין במחזור השישי בליגה הפולנית. היא עדיין במקום האחרון עם ארבע נקודות בלבד.

* מתן בלטקסה פתח בהרכב אוסטריה וינה והוחלף במחצית בהפסד 2:0 בלינץ מול לאסק. סילבה קאני נכנס בדקה ה-87 וקבוצתם עם ארבע נקודות בלבד אחרי חמישה מחזורים באוסטריה.

* סער פדידה שיחק 15 דקות כמחליף בהפסד הביתי של אולימפיה לובליאנה 4:2 לצלייה, יריבת מכבי תל אביב בפלייאוף הקונפרנס ליג. אלברט ריירה לא התחשב באקסית אותה הוביל לדאבל בעונה שעברה וקיבל צמד מאליושה מאטקו, גם הוא אקס לובליאנה. צלייה בפסגה הסלובנית עם 13 נקודות מתוך 15, לובליאנה שלישית עם תשע נקודות ושני הפסדים.

* לא היה דרבי ישראלי בסקוטלנד. סתיו נחמני נותר על הספסל של סט. מירן ואור דדיה על הספסל של אברדין, כאשר קבוצתו חילצה 2:2 דרמטי עם פנדל בדקה ה-100. שני הישראלים עדיין ממתינים לדקות בכורה בליגה הסקוטית.

* דרבי ישראלי באזרבייג'אן כן היה: עטאא ג'אבר וקני סייף פתחו בהרכב נפטצ'י באקו, שניצחה 0:2 בבית את גבאלה של אוסמה חלאיילה שפתח בחוד וגלעד אברמוב שהיה על הספסל.

* יגאל בקר פתח בשערה של זקאקיו, שהובילה 2:0 בחוץ מול א.א.ל לימסול, אך הפסידה בסופו של דבר 4:3 עם ספיגה בדקה ה-88 והיא עדיין ללא נקודה בליגה הקפריסאית. השוער הישראלי ספג כרטיס צהוב.

* אליאל פרץ שיחק 56 דקות וספג צהוב ב-1:1 של אפולון לימסול בחוץ מול נאה סלאמינה. תיקו שני לקבוצתו בשני משחקים בקפריסין.

* סתיו למקין לא נכלל בסגל של שחטאר דונייצק, שניצחה 0:2 בחוץ את קולוס קובאליבקה ובמאזנה 11 נקודות אחרי חמישה מחזורים בליגה האוקראינית.

* עוד באוקראינה: גיא חדידה נכנס בפתיחת המחצית השנייה והיה שותף להפסד החוץ של צ'רנומורץ אודסה 2:1 לוורסקלה.

* רועי הרמן נותר על הספסל בניצחון הראשון העונה של בוטב פלובדיב בליגה הבולגרית: 1:2 בחוץ על אטאר המדורגת אחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully