וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה מחכה לטוני גומס, ניסיונות להחתים עוד חלוץ זר

אחרי התבוסה בטרנר, בקבוצה משוועים לחיזוק בחלק הקדמי. ניסו אביטן על עתידו של בוראר: "אף אחד עדיין לא כתב את הצ'ק"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 0:3/ספורט1

הפועל חדרה פתחה אמש (שבת) את משחקיה בליגת העל עם תבוסה 3:0 להפועל באר שבע בטרנר ובקבוצה מקווים להתחזק בשחקן התקפה זר נוסף אחרי החתמתו של שחקן הכנף טוני גומס, שצפוי לנחות היום או מחר בישראל.

גומס שחתם על חוזה לעונה אחת, צפוי לשדרג את החלק הקדמי האנמי של חדרה, כאשר במקביל מנהלים בצוות המקצועי מגעים עם שני חלוצים זרים במטרה להחתים אחד מהם ולצרפו לסגל. בקבצה שמחו לקבל אמש בחזרה את תמיר עדי, שהחלים מפציעה בברכו ופתח בהרכב.

רועי גורדנה הפועל תל אביב סמי בוראר הפועל חדרה. קובי אליהו
בדרך החוצה? סמי בוראר אתמול/קובי אליהו

"אני לא מסכים שאנחנו לא בליגה הזאת. אין ספק שבאר שבע קבוצה איכותית, עם תקציב הרבה יותר גבוה משלנו", אמר המאמן ניסו אביטן אחרי המשחק. "עדיין באנו לפה מאוד נחושים והאכזבה הכי גדולה שלי היא לספוג שער אחרי 50 שניות של הכנה. שם הכנסנו את עצמנו לצרה שהיה קשה לצאת ממנה".

אביטן הוסיף: "ידענו מה יהיה ההרכב של באר שבע, התכוננו אליו ולצערי במקום שנשחק חכם בדקות הראשונות וניתן לבאר שבע להמשיך את המגמה הלא טובה שלהם, אז קיבלנו שער קל מאוד, ממש בשניות הראשונות של המשחק. זה בעצם סלל להם את הדרך לניצחון".

אביטן התייחס לעתידו של הקשר סמי בוראר, שיש עליו הצעות מטורקיה לאחרונה: "ההבנה שלנו היא מאוד ברורה, אנחנו רוצים שהוא ישאר אצלנו. הוא שחקן טוב מאוד ויש לו ביקוש גדול, אבל אף אחד עדיין לא כתב את הצ'ק".

השוער אוהד לויטה הוסיף: "אני לא מסתכל על ההפסד הזה כמשהו מייצג. זה אמנם מחזור ראשון ויש חשיבות עם לפתוח טוב את העונה, ונכון שלא עשינו את זה, אבל זה רק משחק אחד מתוך עונה שלמה. האכזבה גדולה כי הגענו מאוד נחושים, ועדיין אני חושב ומאמין שהיינו מסוגלים לעשות פה תוצאה יותר טובה למרות החוסרים. אבל שער בדקה הראשונה די טורף את הקלפים. עבדנו על זה, אבל בסופו של דבר זה קרה ואין מה לחפש אשמים. השער שספגנו לא הוריד לנו את האוויר, אבל אז אתה צריך לעשות שינוי בתכנית המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully