וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכר חשב שהוא גדול מהמועדון, והעלים את הגנים המנצחים שלו"

הפרשנים לא חסים על מאמן הכוכב האדום: "בלי החיילים שהוא זרק מהמועדון, אי אפשר להיות דומיננטיים. הוא מתחיל לשלם את המחיר"

תקציר: ווז'דובאץ - הכוכב האדום 2:3/ספורט1

עד אתמול (שבת) היה ברק בכר כמעט בגדר קונצנזוס בתקשורת הסרבית. אבל הפסד אחד מפתיע - והוא כבר על המוקד. אחרי ה-3:2 של הכוכב האדום מול ווז'דובאץ, שהיה הפסד הליגה הראשון של של המועדון אחרי 65 משחקים, המאמן הישראלי ספג אש יוקדת מהפרשנים.

באחד מטורי הפרשנות באתר "HotSport", האשימו את בכר ביוהרה ושחצנות. "בלי חיילים, אין דומיננטיות", קראה הכותרת של הטור, בו נמתחה ביקורת על מהלכי הקיץ של בכר, ועל החלטותיו להיפרד מכמה מהשחקנים הוותיקים של הקבוצה, שהיו חלק מהגרעין המוביל בשנים האחרונות. "המהפכה של בכר העלימה את הגן המנצח של הכוכב האדום", כתבו. "המועדון חזר לגדולה בזירה המקומית והאירופית בראש ובראש בזכות שחקנים שהפכו לחיילים של המועדון. הם לא תמיד היו הכי נוצצים או הכי איכותיים, אבל שחקנים כמו מילאן בוריאן, השוער שבכר זרק מהקבוצה בהזדמנות הראשונה שהייתה לו, הניחו את היסודות להצלחה ההיסטורית של המועדון".

מאמן הכוכב האדום בלגרד, ברק בכר, עם עוזרו גיא ויזינגר. Srdjan Stevanovic, GettyImages
התקשורת התהפכה. בכר/GettyImages, Srdjan Stevanovic

הכותב המשיך וכתב: "זה נחמד שבכר החליט לבנות רק על השחקנים הכי איכותיים שכבר היו במועדון, אבל הוא ויתר על החיילים הקשוחים הללו שעזרו לקבוצה לייצר דומיננטיות. הוא חשב שהוא גדול יותר מרוח המועדון, וזרק את השחקנים שחשב שלא מתאימים, שעושים טעויות באירופה מפעם לפעם, והכניסו את הכוכב האדום לצרות בפלייאוף ליגת האלופות אשתקד. אבל החיילים הללו הם שהרימו מועדון ענק מהרצפה והחזירו אותו למקומו הטבעי.

"שני המאמנים הקודמים של הקבוצה מעולם לא נקלעו לפיגור 3:0 בליגה הסרבית, וברור מדוע: הם לא ויתרו על השחקנים הקשוחים שמבינים את המהות של המועדון. כיום משחקים בקבוצה שחקנים שמסוגלים להניף דגל לבן ולא מבינים מה ההשלכות של לספוג תבוסה בליגה הסרבית. המשחק הזה הוכיח חד משמעית - לכוכב האדום של בכר אולי יש המון כישרון, אבל אין לה מספיק רוח לחימה".

בכר אמר בסיום: "לא הצלחנו להתאים את עצמנו למשטח או ליריבה", אמר בכר בסיום, "אנחנו צריכים ללמוד הרבה מההפסד הזה. אני רוצה להודות לאוהדים על התמיכה שלהם ואני מקווה שנפצה אותם בשבוע הבא נגד נובי פזאר". המאמן הישראלי הוסיף כי "היריבה הענישה אותנו על כל טעות, אני חושב שהפיגור 3:0 שנקלענו אליו היה גדול מדי. אם היינו מנצלים את המצבים במחצית הראשונה ובתחילת השנייה, היינו מנצחים".

בעקבות ההפסד איבדה הכוכב האדום את המקום הראשון בטבלה, והיא מפגרת בנקודה אחרי באצ'קה טופולה - סגניתה מהעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully