וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.8: קודוס חתם בווסטהאם, פ.ס.ז' סיכמה על מכירת וראטי לקטאר

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 21:20

הגנאי נרכש מאייאקס ב-46 מיליון יורו, אל עראבי לוחצת על הקשר לחתום אחרי הסיכום עם קבוצתו. לוקאקו יוותר על כ-7 מיליון פאונד במסגרת ההשאלה, מילאן בהצעה סופית על טארמי, מנצ'סטר יונייטד בעקבות שני קוקורייה ורגילון בעקבות פציעת שואו

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - נוטינגהאם פורסט 2:3/ספורט1

העברות

* ווסטהאם השלימה את רכישתו של מוחמד קודוס, שחקן הכנף בן ה-23, עליו שילמה לאייאקס 46 מיליון יורו. כדורגלן נבחרת גאנה חתם על חוזה לחמש שנים עם אופציה לעונה נוספת.

* תמורת כ-20 מיליון יורו, באייר לברקוזן החתימה את נתן טלה מסאות'המפטון. שחקן הכנף הושאל בעונה שעברה לברנלי והיה גורם משמעותי בעלייתה לפרמיירליג.

* שפילד יונייטד רכשה מאסטון וילה תמורת 18.5 מיליון פאונד את קמרון ארצ'ר. החלוץ בן ה-21 היה שותף הקיץ לזכייה של נבחרת אנגליה ביורו הצעירות.

* למרות הדיווחים על אפשרות שיגיע בכל זאת למכבי תל אביב, יאניס חאג'י חתם לעונה אחת באלאבס כמושאל. לספרדים לא תהיה אופציה לרכוש מריינג'רס את כרטיסו של הקשר הרומני בן ה-24. לידיעה המלאה

* אולימפיאקוס הודיעה על החתמתו של פרנסיסקו אורטגה, מגן שמאלי ארגנטינאי שמגיע מוולס סארספילד ממולדתו.

* השוער תומאש ואצליק, שעזב את האדרספילד, עבר בגיל 34 לניו אינגלנד האמריקאית בחוזה לעונה עם אופציה להאריך את ההתקשרות בעונה נוספות. הוא יחליף את ג'ורג'ה פטרוביץ', הסרבי בן ה-23 שנמכר לצ'לסי תמורת 16 מיליון יורו.

* החלוץ הצעיר יוסוף בראסי נמכר מאלקמאר לאדנה דמירספור הטורקית.

שמועות

* רומלו לוקאקו יקצץ משמעותית בשכרו כדי להשלים את המעבר בהשאלה לרומא. הג'אלורוסי ישלמו 4.8 מיליון יורו לצ'לסי שלא תשתתף בשכרו, והוא ככל הנראה יצטרך לוותר על כ-7 מיליון פאונד.

* לפי דיווח ב"פוט מרקטו" הצרפתי, פריז סן ז'רמן הגיעה לסיכום עם אל אראבי מהליגה הקטארית על העברתו של של מרקו וראטי. הקטארים לוחצים על האיטלקי לחתום והם מאמינים כי העסקה תושלם בימים הקרובים.

* ב"גאזטה" האיטלקי דווח כי מילאן תגיש הצעה סופית לפורטו בסך 15 מיליון יורו עבור החלוץ האיראני מהדי טארמי.

* מתאו גנדוזי מתקרב למעבר ללאציו. לפי ג'אנלוקה די מארציו, הרומאים סיכמו עם מארסיי על העברת הצרפתי תמורת 13 מיליון יורו עם 5 מיליון נוספים בבונוסים.

* בעקבות פציעתו של לוק שואו, מנצ'סטר יונייטד שוקלת לצרף את סרחיו רגילון, המגן השמאלי שחזר לטוטנהאם מהשאלה ולא יישאר בקבוצה. גם מארק קוקורייה מצ'לסי בין המועמדים להגיע בהשאלה.

* דין הנדרסון יעבור בדיקות רפואיות ובסיומן יחחתום בקריסטל פאלאס, שתשלם עבורו למנצ'סטר יונייטד 15 מיליון ליש"ט וכ-5 מיליון ליש"ט נוספים בבונוסים. השדים האדומים צפויים לצרף במקומו את הטורקי אלטאי ביינדיר תמורת 7 מיליון יורו מפנרבחצ'ה.

* בטו עובר לפרמיירליג. החלוץ הפורטוגלי של אודינזה יימכר לאברטון תמורת כ-30 מיליון ליש"ט, גובה סעיף השחרור בחוזהו.

* המגן קירן טירני נחת בספרד והוא אמור להשלים ביממה הקרובה את מעברו מארסנל בהשאלה לריאל סוסיאדד.

* המגן הימני בן ה-18 איבן פרנסדה הוזכר כמועמד לברצלונה לאחרונה, אך צפוי לחתום בספורטינג ליסבון הפורטוגלית שתשלם תמורתו לוויאדוליד כ-10 מיליון יורו.

* קרלוס באלבה צפוי להיות מחליפו של מוייס קאיסדו בברייטון. הקשר בן ה-19 של ליל על סף מעבר תמורת 30 מיליון יורו.

* החלוץ האמריקאי פולארין באלוגון אמור להיות מוצג ביממה הקרובה על ידי מונאקו כרכש החדש והנוצץ שלה, יירכש מארסנל תמורת 38.5 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully