וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "פתיחת עונה מרגשת אחרי תקופה קשוחה"

עודכן לאחרונה: 26.8.2023 / 22:15

מאמן באר שבע נשם לרווחה אחרי ה-0:3 על חדרה. על גנאח שהצטיין: "מי שרוצה לרוץ על המגרש, לקרוע את הגוף ולתת הכל בשביל הסמל שעל החולצה, זה מי שישחק"

שחקני הפועל באר שבע לפני הפועל חדרה/קובי אליהו

"קארמה רעה": כך הגדיר אליניב ברדה את מה שעבר על הפועל באר שבע בקיץ. אחרי תבוסות בגביע הטוטו, השפלה מול מכבי תל אביב, פרשת שש-בש ואכזבה באירופה, סגנית האלופה רצתה לצאת לדרך חדשה ולפתוח את הליגה בצורה טובה וזה בדיוק מה שקרה. באר שבע הביסה בקלות 0:3 את הפועל חדרה החלשה ותקווה שמעכשיו הדברים ייראו הרבה יותר טוב עבורה.

שחקן הפועל באר שבע אמיר גנאח. קובי אליהו
עושה רושם טוב מאוד. אמיר גנאח/קובי אליהו

"תקופה אינטנסיבית וקשוחה, שמח מאוד שהתחלנו בצורה הזאת", אמר בסיום המאמן המנצח אליניב ברדה, "היינו יכולים להיות עוד יותר טובים והתוצאה הייתה יכולה להיראות אחרת, גם לטובתנו וגם לא. מהדקה ה-30 הלכנו אחורה, אני אף פעם לא מרוצה, תמיד חושב איך לחזק ולשפר, אבל זו פתיחת עונה מרגשת, עם אצטדיון מלא"

"כבר בשני המשחקים האחרונים, למרות שהודחנו, הכדורגל היה טוב והיו הרבה מצבים. הרבה שחקנים הביאו איכויות וזה משהו שחסר לנו".

על אמיר גנאח: "אני מסתכל על האימונים, כל שנייה באימון קובעת. אמרתי שיש שחקנים שיקבלו הזדמנויות, אם הם יהיו טובים הבמה שלהם. מי שרוצה לרוץ על המגרש, לקרוע את הגוף ולתת הכל בשביל הסמל שעל החולצה, זה מי שישחק"

"אנטוניו ספר מתאמן מצוין, לרגע לא הוריד את הראש, גם אם התאכזב שלא שותף. כשקיבל את ההזדמנות נגד מכבי נתניה הוא היה טוב בגישה, בלחץ אחרי איבוד כדור, זו המשמעת הטקטית שאני מחפש. הייתי שחקן צעיר בחו"ל, זה לא פשוט לצאת בפעם הראשונה למדינה חדשה. אצלנו סבלנות זה דבר אחרון שיש לאנשים"

"מאוד מרגש לחזור לליגת העל, בטח במועדון כזה גדול, זו חוויה מבחינתי. אני שמח שפתחנו ברגל ימין", הוסיף השוער מרציאנו.

עד כמה יושב בראש ה-6:1 וההחלפה של עומרי גלזר: "אני שמח בשביל עומרי על ההתקדמות שעשה, זה מגיע לו. אני כאן לעשות את העבודה, זה מועדון גדול שאני שמח שהגעתי אליו, אני מצפה מעצמי להציג יכולת טובה. ה-6:1 לא היה פשוט, קשה להתחיל עם כזו מפלה, אבל אנחנו מקבלים כסף בשביל להתמודד עם דברים כאלו. מתמקדמים לאט לאט, יקח המון זמן עד שנוכל להחזיר לקהל שלנו שהוא הבסיס של המועדון הזה. עובדים מאוד קשה כדי לבנות את הביטחון. זה רק משחק ראשון, פתחנו חזק, בטרנר לא יקחו נקודות בקלות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. קובי אליהו
לא הפתיחה שייחל לה. אביטן/קובי אליהו

"הפועל באר שבע הגיעה לחוצה, לספוג כזה מהר זה מאכזב, זה קרס לנו בדקה הראשונה", אמר ניסו אביטן המאכזב לאחר המשחק, "ברגע שהם מובילים אתה מנסה לחזור, מעיז והולך יותר קדימה. היום זה לא הצליח לנו, זה היה רע מאוד. יש לנו קושי, חסרים שני שחקנים מקדימה ואנחנו יודעים את זה. באותה נשימה אני חושב שהשחקנים שפה צריכים להיראות יותר טוב, קיבלנו שני מצבים טובים לחזור, וכשלא הפכנו את זה לשערים זה היה גמור. כשבאר שבע הובילה 0:2 הכל הלך לה קל".

על המפגשים הבאים מול מכבי תל אביב והפועל באר שבע והסיף: "ההגרלה היא הגרלה. יש רצף משחקים שכמעט כל הקבוצות יתמודדו מולו, זה לא בשליטתנו. נבוא ונעשה את הכי טוב, אנחנו יכולים לעשות הרבה יותר ממה שהראינו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully