וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי ניצחה את ססואולו, ולאחוביץ' הציל את יובנטוס מהפסד

אוסימן ודי לורנצו סידרו לאלופה 0:2 קליל בבכורה הביתית העונה, החלוץ הסרבי נגח את ה-1:1 (80) הביתי המאכזב מול בולוניה, לאציו עדיין ללא נקודות

נאפולי - ססואולו 0:2/ספורט1

המחזור השני בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד האלופה נאפולי שיחקה לראשונה העונה באצטדיון דייגו מראדונה וניצחה 0:2 את ססואולו. יובנטוס נחלצה מפיגור ל-1:1 מול בולוניה, פיורנטינה ולצ'ה נפרדו ב-2:2 ולאציו הפסידה 1:0 לגנואה.

ויקטור אוסימן נאפולי חוגג. רויטרס
נשאר בנאפולי למרות כל החיזורים. אוסימן/רויטרס

נאפולי - ססואולו 0:2

אחרי שחזרה מפיגור ונמנעה מהפתעה במחזור הפתיחה מול פרוזינונה, האלופה שימחה גם את הקהל הביתי שראה אותה לראשונה במשחק רשמי בעידן רודי גרסיה. כבר בדקה ה-16 ויקטור אוסימן, שנשאר בדרום איטליה חרף כל החיזורים, נעץ את הראשון בפנדל. האורחים נותרו בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של של מקסים לופז (52) ואחרי שעה של משחק נאפולי קיבלה עוד פנדל, אותו בעט הפעם רספאדורי אבל החמיץ. דקה לאחר מכן חביצ'ה קברצחליה נכנס לבכורה שלו העונה וכעבור שלוש דקות בישל את השני לדי לורנצו שחתם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מתאו רטגי שחקן גנואה חוגג שער. Silvia Lore, GettyImages
הכריע את לאציו. מתאו רטגי/GettyImages, Silvia Lore

לאציו - גנואה 1:0

סגנית האלופה פתחה את העונה עם הפסד דרמטי בלצ'ה, כאשר שער של צ'ירו אימובילה נמחק עם צמד בדקות הסיום. הקפטן הבקיע 14 שערים נגד גנואה בעבר ורצה לשפר את המאזן מול אלברטו ג'ילארדינו, מי שהיה שותפו לחדר בגנואה לפני 11 שנה וכיום הוא המאמן הרוקי היחיד בסרייה A. אלא שג'ילארדינו הוא זה שצחק הערב בזכות שער בכורה של מתאו רטגי (16), החלוץ הארגנטינאי המתאזרח של נבחרת איטליה. גנואה שמרה בחירוף נפש על היתרון ותסכלה את המארחים, שאחרי שני מחזורים ללא נקודה.

דושאן ולאחוביץ' שחקן יובנטוס חוגג שער. MARCO BERTORELLO/AFP, GettyImages
כבש מחזור שני רצוף. ולאחוביץ'/GettyImages, MARCO BERTORELLO/AFP

יובנטוס - בולוניה 1:1

יובנטוס רצתה להמשיך בתנופה מה-0:3 על אודינזה במחזור הפתיחה, אבל חזרה "לסורה" עם תיקו ביתי מאוד מאכזב, שהזכיר את היכולת החלשה שלה בעונה שעברה. לואיס פרגוסון הסקוטי הפתיע כשהעלה את האורחים ליתרון מוקדם (24). בדקה ה-52 שער של ולאחוביץ' נפסל, אבל בדקה ה-80 חלוץ נבחרת סרביה כבר נגח את השוויון. מי שנכנס כמחליף במשחק הזה הוא לא אחר מאשר פול פוגבה, שיקווה לקבל העונה דקות משמעותיות אחרי העונה המאכזבת אשתקד.

פיורנטינה - לצ'ה 2:2

משחקי יום שני:

סלרניטנה - אודינזה (19:30, ספורט4)

קליארי - אינטר (21:45, ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully