וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישול בכורה בליגה: צפו באסיסט של עומר אצילי במדי אל עין

עודכן לאחרונה: 26.8.2023 / 21:41

הישראלי הכין בצורה נהדרת ללאבה שכבש צמד ב-0:2 על חתא. 63 דקות לגלוך בניצחון זלצבורג המושלמת, חצי שעה לעבדה באיבוד הנקודות הראשון של סלטיק העונה

תיקתקנו, 25.8/ספורט1

עומר אצילי בישל היום (שבת) לראשונה בליגה של איחוד האמירויות, כשהכין לחלוץ קוג'ו לאבה את השער הראשון ב-0:2 של אל עין בחוץ מול חתא. הישראלי קיבל את הכדור עם הגב לשער מחוץ לרחבה בדקה ה-10, העביר לשמאל ובנגיעה שלח כדור עומק נפלא לעבר לאבה שהרשית וגם השלים צמד בדקה ה-26. אצילי הוחלף בדקה ה-61 וקבוצתו מושלמת אחרי שני מחזורים.

* אחרי שכבש את שערו הראשון העונה, אוסקר גלוך שוב פתח בהרכב זלצבורג, אבל הפעם היה פחות טוב והוחלף בדקה ה-63, כשקבוצתו הפכה פיגור 1:0 לניצחון חוץ 1:2 על וולפסברגר. מוחמד במבה, חלוץ הרכש מהפועל ראשון לציון, העניק יתרון למארחת, אבל סמסון באידו (61) והמחליף סקו קויטה (73) השאירו את זלצבורג בפסגה האוסטרית עם מאזן מושלם אחרי חמישה מחזורים.

* ליאל עבדה נכנס בדקה ה-60 ולא הצליח לסייע לסלטיק להימנע מאיבוד נקודות ראשון העונה. אלופת סקוטלנד סיימה ב-0:0 ביתי מאכזב מול סט. ג'ונסטון במחזור השלישי בליגה הסקוטית.

* נטע לביא שיחק 83 דקות במדי גמבה אוסקה, שחילצה 1:1 בחוץ מול סגאן טוסו בזכות שער של המחליף הירוטו ימאמי בדקה השישית של תוספת הזמן. אחרי 25 מחזורים, במאזנה של הקבוצה מאוסקה 33 נקודות והיא זמנית במקום ה-11, מרחק 16 נקודות מנועלת הטבלה שונאן בלמארה, כשרק האחרונה יורדת בתום העונה ביפן.

* אלי דסה חזר להרכב דינמו מוסקבה והיה שותף למהפך ב-10 שחקנים מול רובין קאזן, אבל בדקה ה-95 הצליחה המארחת להשוות ל-2:2 ולקבוע חלוקת נקודות. דינמו נעצרה אחרי שלושה ניצחונות והיא במקום הרביעי, מרחק שלוש נקודות מהמוליכה קרסנודאר, אותה מאמן ולאדן איביץ'.

עוד בוואלה!

"גיבור שעשה סיוטים לגרמניה ומרחף מפינה לפינה": כך הוצג דניאל פרץ

לכתבה המלאה
נטע לביא שחקן גמבה אוסקה. Masashi Hara, GettyImages
עוד נקודה. נטע לביא/GettyImages, Masashi Hara

* ניר ברדע וידין לוגסי פתחו יחד בהרכב סבאיל, שהשיגה ניצחון ראשון העונה בליגה האזרית: 1:3 בחוץ על טוראן. ברדע שיחק 90 דקות, לוגסי הוחלף בדקה ה-76.

* לידור כהן השלים 90 דקות בהרכב של טראט, שסיימה ב-0:0 ביתי מול צ'יאנגראי יונייטד במסגרת המחזור השלישי של הליגה התאילנדית. העולה עם תיקו שלישי רצוף ושחקן הכנף הישראלי עדיין מחכה לשערו הראשון במדיה.

* זיו מורגן נכנס בדקה ה-87 והיה שותף לניצחון הביתי 1:3 על בוטושאן. קבוצתו במקום השלישי בליגה הרומנית, מרחק שתי נקודות מסטיאווה המושלמת שטרם שיחקה במחזור השישי.

* רז מאיר שיחק שש דקות כמחליף בתבוסה של ר.ק.ס ואלווייק 3:0 אצל ניימיכן, כאשר שני השערים האחרונים היו בתוספת הזמן. קבוצתו במקום האחרון בליגה ההולנדית ועדיין ללא נקודה אחרי שלושה מחזורים.

* יונס מלדה נותר על הספסל של מכלן, שחזרה מפיגור 2:0 בחוץ מול ווסטרלו וחגגה ניצחון דרמטי 2:3 במחזור החמישי בליגה הבלגית.

* רז שלמה נכלל לראשונה העונה בסגל של לובן, אבל לא שותף בהפסד של קבוצתו 3:1 אצל אופן. לובן עם שתי נקודות בלבד אחרי חמישה מחזורים בבלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully