וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "גם אם תגיע הצעה על סלאח, התשובה היא לא"

מאמן ליברפול התייחס לאפשרות שהכוכב המצרי יצטרף לאל איתיחאד שהציעה לו 191 מיליון ליש"ט לעונה: "לא קיבלנו שום דבר, הוא מחויב למועדון והכרחי לעונה הקרובה". הסעודים מנסים לפתות את החלוץ עם החוזה הגבוה בהיסטוריה

מחוץ לקווים, 24.8/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

הנהירה לליגה הסעודית הקיץ העלתה גם את שמו של מוחמד סלאח מליברפול לכותרות. המצרי מבוקש באל איתיחאד, בה משחקים בין היתר קארים בנזמה, אנגולו קאנטה ופאביניו, כאשר ביממה האחרונה מדווחים באנגליה כי חלוץ האדומים מעוניין לעזוב תמורת השכר המפלצתי לו מציעים בערב הסעודית.

יומיים לפני המשחק מול ניוקאסל (ראשון, 18:30, ספורט1), יורגן קלופ התייחס לשמועות והדיווחים על עזיבה אפשרית של סלאח: "לא קיבלנו שום הצעה. מוחמד סלאח הוא שחקן ליברפול והוא חשוב והכרחי וכל דבר שאנחנו עושים ובונים העונה. גם אם תגיע הצעה כלשהי, התשובה לכך היא לא. סלאח מחויב ב-100% לליברפול, אין על מה לדבר בכלל".

מוחמד סלאח ליברפול. GettyImages
לפי קלופ - לא הולך לשום מקום. סלאח/GettyImages

על אף ההצהרה הזו של המאמן הגרמני, בתקשורת הסעודית טוענים שסלאח עדיין מעוניין להצטרף לפרויקט של אל איתיחאד, כאשר גם את המשכורת ההתחלתית שהציעו לו, הסעודים הספיקו להעלות ל-191 מיליון ליש"ט לעונה בחוזה ל-3 שנים. בכך, המצרי יוכל להפוך למשתכר הבכיר בעולם הכדורגל ולעקוף את כריסטיאנו רונאלדו ובנזמה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

לסלאח חוזה בליברפול עד 2025, אותו האריך רק בקיץ האחרון, כך שאל איתיחאד תצטרך להציע סכום גבוה במיוחד על מנת לפתות את האדומים לחשוב למכור את הסופרסטאר שלהם. הוא כבש 187 שערים ב-208 הופעות במדי הקבוצה האנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully