וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.8: סיטי הודיעה על צירוף דוקו, "סלאח רוצה לעבור לאל איתיחאד"

הבלגי חתם אצל הטרבליסטית, בספרד טוענים שלמצרי הוצע להפוך למשתכר הבכיר בעולם. לאפורט כבר בליגה הסעודית, טוטנהאם בעקבות שחקן שעשוי להתחרות עם סולומון על העמדה, אלכסיס סאנצ'ס וחואקין קוראה מחליפים צדדים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.8/ספורט1

העברות

* מנצ'סטר סיטי הכריזה על החתמתו של ז'רמי דוקו לחמש שנים. על פי הדיווחים, ראן קיבלה 60 מיליון יורו עבור הבלגי בן ה-21.

* אל נאסר הודיעה על רכש נוצץ נוסף. אחרי חמש שנים במנצ'סטר סיטי, הבלם איימריק לאפורט עבר לליגה הסעודית תמורת 27.5 מיליון יורו.

* שחקן ההתקפה של נבחרת קמרון, קרל טוקו אקמבי, חתם לשנתיים באבחא מערב הסעודית, ששילמה לליון 1.7 מיליון יורו תמורתו.

* דייויד וושינגטון, הברזילאי בן ה-18 של סנטוס, עבר לצ'לסי תמורת 20 מיליון יורו. הוא חתם לשבע שנים עם אופציה לעונה נוספת, וייתכן כי עד סוף החלון הוא יושאל לקבוצה אחרת לעונה הקרובה.

* תמורת 10 מיליון יורו, סביליה החתימה לחמש שנים את החלוץ הבלגי של הרטה ברלין, דודי לוקבאקיו.

* שוער נבחרת קרואטיה דומיניק ליבאקוביץ' עבר מדינמו זאגרב אל פנרבחצ'ה, שהציגה אותו במהלך המשחק נגד טוונטה.

* ריבר פלייט החזירה לשורותיה את הקשר ההתקפי גונסאלו 'פיטי' מרטינס, שכיכב במדיה בעבר. פיטי בן ה-30 חתם על חוזה לשנה וחצי עם אופציה לעונה נוספת. מאז הקדנציה הקודמת שהייתה בין 2015 ל-2019, הוא שיחק באטלנטה מה-MLS ובאל נאסר הסעודית.

* ולנטינו לזארו עזב את אינטר אחרי קדנציה כושלת והצטרף לטורינו תמורת 4 מיליון יורו.

* אם להסתמך על דברי מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי, "הסגל שלנו סגור במאת האחוזים לעונה הקרובה". המשמעות היא שקיליאן אמבפה לא יצטרף מפריז סן זרמן העונה.

שמועות

* דיווח דרמטי ב"רלבו" הספרדי: מוחמד סלאח רוצה לעבור מליברפול לאל איתיחאד. הסעודים כבר נפגשו עם נציגיו של המצרי והציעו חוזה שיהפוך אותו למשתכר הבכיר בליגה ולמעשה בעולם הכדורגל - אפילו יותר מכריסטיאנו רונאלדו. באל איתיחאד משוכנעים שהאפשרות לשחק במדינה מוסלמית לצד השכר המפלצתי בסופו של דבר תצליח למשוך את הכוכב מאנפילד. עוד קודם לכן העיתונאי האיטלקי טנקרדי פלמרי טען שליברפול קיבלה הצעה של 100 מיליון יורו על רכישתו.

* לידיעת מנור סולומון: לפי דיווח בברזיל, פורטו סירבה להצעה מטוטנהאם על שחקן הכנף השמאלי פפה. עם זאת, הספרס לא הרימו ידיים וצפויים להגיש הצעה נוספת עבור הברזילאי.

* המצטרף הטרי לסעודיה, כך נראה, הוא כוכבה הצעיר של סלטה ויגו גברי וייגה. לפי פבריציו רומאנו, אחד הכוכבים העולים של הכדורגל הספרדי, שהיה מועמד ללא מעט קבוצות בכירות ביבשת, הסכים להצעת אל-אהלי.

* עוד אצל סגנית אלופת אירופה, אינטר קרובה להחתים בחינם לקדנציה שנייה במועדון את אלכסיס סאנצ'ס שנפרד ממארסיי בתחילת הקיץ. מי שיעשה את הדרך ההפוכה הוא חואקין קוראה, שיושאל מהנראזורי לקבוצה מצרפת.

* רוברטו מאנצ'יני, שנפרד מנבחרת איטליה במפתיע, יחתום כמאמן ערב הסעודית בחוזה עד 2026 תמורת 30 מיליון יורו נטו לעונה, כך על פי "גאזטה דלו ספורט".

* לפי פבריציו רומאנו, מנצ'סטר סיטי תנסה לסגור היום או מחר את עסקת מתאוס נונס, לאחר שהציעה לוולבס 50 מיליון יורו אמש והצעתה הראשונית נדחתה: "פפ מעריץ גדול שלו, כעת הכל תלוי בוולבס".

* מנצ'סטר יונייטד תחתים את שוער פנרבחצ'ה אלטאי ביינדיר תמורת 7 מיליון יורו. דומיניק ליבאקוביץ' יחליפו בפנר, שתשלם לדינמו זאגרב קצת פחות מ-10 מיליון יורו.

* לפי דיווח באיטליה, פיורנטינה הורידה את מחירו של סופיאן אמרבאט ל-21 מיליון ליש"ט בלבד. כזכור, מנצ'סטר יונייטד כבר סיכמה מול את תנאיו האישיים, כאשר גם ליברפול וברצלונה עוקבות.

* מוחמד קודוס על סף חתימה בווסטהאם. ב"אתלטיק" טוענים כי אייאקס הגיעה לסיכום על מכירתו של הקשר הגנאי שיצטרף לקבוצה הלונדונית תמורת 38 מיליון ליש"ט.

* ריאל מדריד החלה לתכנן את היום שאחרי דני קרבחאל, ועשויה להגיש הצעה כבר בתחילת 2024 לקפטן צ'לסי, ריס ג'יימס.

* לפי דיווחים רבים באנגליה, טוטנהאם החליטה על המחליף עבור הארי קיין - ברנאן ג'ונסון, חלוצה של נוטינגהאם פורסט. האדומים עשויים לדרוש כ-50 מיליון ליש"ט עבור החלוץ.

* ישוב לקדנציה נוספת ביובנטוס? ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שהגברת הזקנה שוקלת להגיש הצעה עבור אלברו מוראטה, במקרה שמואיז קן יעזוב את הקבוצה.

* קריסטל פאלאס צפויה להגיש הצעה על קלצ'י איהנאצ'ו, חלוצה של לסטר מהצ'מפיונשיפ. הלונדונים קרובים להגיע להסכם מול השחקן, כשהשועלים יקבלו תמורתו 12 מיליון יורו.

* סרדאר אזמון האיראני על סף מעבר לרומא. כוכב באייר לברקוזן היה במו"מ גם עם מילאן, אבל מוריניו "הצליח לשכנע אותו" על פי הדיווחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully