וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השליח השוויצרי הזדעזע: "כאוס מוחלט. העיתונאים תקפו את דגו"

כתב ה"בליק" חזר המום ממסיבת העיתונאים של מכבי חיפה אחרי יאנג בויז: "זה נהיה רועש וההאשמות היו תקיפות, אבל אם ינצח בחוץ - ינשקו לו את הרגליים. ככה זה בישראל"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.8/ספורט1

לא רק החום הכבד בישראל והאווירה באצטדיון סמי עופר זכו להתייחסות בתקשורת השוויצרית. שליח אתר "בליק" למשחק בין מכבי חיפה ליאנג בויז, אלאן קונץ, הופתע בעיקר מה"מופע" לו היה עד במסיבת העיתונאים אמש (רביעי): "כאוס אחרי ה-0:0 - עיתונאים תקפו את מאמן מכבי חיפה", פרסם בשוויץ.

"מסיבת עיתונאים א-לה ישראל יכולה להיראות שונה משלנו. בסופה, העיתונאים תקפו את המאמן וזה נהיה רועש. כאוס מוחלט. עד שמסאי דגו התפוצץ", תיאר קונץ בדיווח שלו. אף שהטונים בחדר לא עלו לגבהים שאנו שומעים כמעט על בסיס יומי כאן בארץ, רוח הדברים של קונץ שיקפה רושם מזועזע והמום.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
כדי להשתיק את המבקרים, מסאי דגו יצטרך לחזור משוויץ עם כרטיס לליגת האלופות/מאור אלקסלסי
sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"העיתונאים הישראלים רצו לדעת למה הקבוצה שלהם הציגה רמה פושרת. האיש בעל השורשים האתיופיים לא הלך סחור-סחור", נכתב על סיכום המשחק של דגו. "עד אז הכל עדיין היה בסדר. שיח קולח, אבל מתורבת. אבל ההבטחות לא הספיקו לעיתונאים הישראלים. המשחק היה חלש. למה השחקן ההוא שיחק וזה לא? למה המאמן הוציא את זה ואת ההוא לא?", סיפר השליח השוויצרי על הטענות שהוטחו במאמנה של מכבי חיפה.

"זה נהיה יותר ויותר רועש, ההאשמות היו תקיפות עוד יותר, עד שהמאמן הצעיר החליט שהספיק לו מתפקיד הנאשם. 'אני מעריך את דעתך, אבל אני חושב שהיית במשחק אחר', הוא משיב לעיתונאי הרועש ביותר, שיכול להיות אבא שלו. מצד שני, אם מכבי חיפה תחזור מנצחת מאצטדיון וונקדורף, הם לא יצעקו יותר על דגו - הם ינשקו לו את כפות הרגליים. ככה זה עובד בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully