וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן יאנג בויז: "היה קשה ורועש, הקבוצה לא שמעה אותי"

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 1:00

רפאל ויקי אחרי ה-0:0 בחיפה: "אם נביא יותר רוגע למשחק ההתקפי שלנו, נוכל להכריע". בתקשורת השוויצרית החמיאו לתוכנית ההגנתית ושיבחו את הקהל הירוק

תיקתקנו, 23.8/ספורט1

אווירה חמה מאוד הייתה הערב (רביעי) באצטדיון בחיפה וגם מזג האוויר לא היה פשוט עבור שחקני יאנג בויז, אבל אלופת שוויץ מבחינתה עשתה את המוטל עליה כאשר סיימה ב-0:0 עם מכבי חיפה והעבירה את ההכרעה לגומלין בשבוע הבא בברן - משחק שהמנצחת בסיומו תבטיח את השתתפותה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

בסיום אמר המאמן רפאל ויקי: "זו מחצית אחת שהסתיימה ב-0:0. בפן המנטלי ומבחינה הגנתית, שיחקנו טוב הערב. היה קשה ורועש מאוד, הקבוצה לא שמעה אותי והייתה צריכה למעשה לנהל את עצמה. אם נביא יותר רוגע למשחק ההתקפי שלנו, נוכל להכריע".

המגן לוריס בניטו, שפתח במפתיע כבלם הוסיף: "לפני המשחק היינו קונים 0:0 בסיר הלוהט הזה. אני חושב שבסך הכול התוצאה הוגנת. לא היינו טובים התקפית, אבל מבחינה הגנתית שיחקנו עם ביטחון ומזה אנחנו מרוצים. נשחק חזק בבית כדי לנצח - אנחנו חייבים ויכולים לעשות את זה".

מוחמד עלי קמארה יאנג בויז. מאור אלקסלסי
המצטיין של השוויצרים. קמארה, אקס רעננה/מאור אלקסלסי

יאנג בויז כלל לא בעטה למסגרת של איתמר ניצן, אבל גם מכבי חיפה עשתה זאת רק פעמיים וב"בליק" השוויצרי החמיאו לתוכנית המשחק של רפאל ויקי, מאמן יאנג בויז: "התוכנית ההגנתית שלו עבדה בצורה מושלמת, אבל ההתקפה איכזבה", נכתב, "נקודת האור היא שיאנג בויז לא ספגה בחיפה ובברן יכולים לחלום על העפלה לליגת האלופות".

מי שנבחר למצטיין המשחק של השוויצרים הוא הבלם מוחמד עלי קמארה, הקפטן החדש של יאנג בויז שכידוע נרכש על ידה מהפועל רעננה: "אי אפשר היה לעבור אותו, הוא היה נפלא וכך גם בניטו שמנע את ההתקפות המתפרצות של מכבי חיפה", נכתב בבליק ששגם גם שיבחו את אוהדי מכבי חיפה כשהגדירו אותם כ"האוהדים האלה מטורפים, אין אוהדים כאלה רועשים בכל אירופה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

קרייג קינג, מהבלוג "Footballswiss" התגאה בכך שאלופת שוויץ עצרה את מכבי חיפה בביתה: "יאנג בויז היא הקבוצה השנייה ב-49 המשחקים האחרונים שמכבי חיפה לא כבשה נגדה בביתה. זו ריצה שהחלה בנובמבר 2021 וכללת את פריז סן ז'רמן, בנפיקה, יובנטוס, הכוכב האדום ואולימפיאקוס". למי שלא זוכר, הקבוצה השנייה שלא ספגה בכרמל הייתה מכבי בני ריינה בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully