וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שבת ורוטמן ייעדרו במכבי נתניה, גאנם יפתח בחוד של בני ריינה

25.8.2023 / 10:45

קוז'וך יקווה לפתוח ברגל ימין מול בני ריינה. אבו חנא יפתח במרכז ההגנה, סלמן ובילו בחוד לצד בילנקי (שבת, 20:00). מימר ימשיך עם אותה רביעייה אחורית והציב מטרה: "לא רוצים להסתבך בקרבות תחתית העונה"

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על מכבי בני ריינה/ספורט1

מכבי נתניה

נתניה נראתה לא רע בכל תקופת ההכנה ומעניין יהיה לראות כיצד היא תיראה העונה בליגה, אחרי עזיבתם של שלושה שחקנים משמעותיים מהעונה שעברה - רז שלמה, עומרי גנדלמן ופטריק טוואמסי, שנמכרו במהלך הקיץ.

המאמן רן קוז'וך חזר והזכיר גם אמש עד כמה חשוב לקבוצה לפתוח טוב את העונה, אחרי שנתיים בהן נתניה החלה בצורה לא טובה. קוז'וך יחסר מחר את לירן רוטמן ואיתי בן שבת הפצועים, כאשר גם שוער המישנה רז כרמי, שנמצא בשלבי החלמה סופיים מפציעתו, ימשיך להיעדר. הקפטן אביב אברהם הגביר השבוע את קצב האימונים והוא עשוי לחזור לסגל. ג'ואל אבו חנא יפתח לצידו של פלאמן גלאבוב במרכז ההגנה, כאשר מקומם של בוריס אנו ואיתן אזולאי בקישור, מובטח. אחמד סלמן ועוז בילו אמורים להצטרף לסטניסלב בילנקי בחלק הקדמי.

בר כהן מכבי נתניה חוגג עם אחמד סלמן. ברני ארדוב
נתניה רוצה לפתוח ברגל ימין. סלמן ובר כהן/ברני ארדוב

מכבי בני ריינה

לאחר ההפסד להפועל פתח תקווה במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו, ביטל הבעלים סעיד בסול את האימון שתוכנן למחרת וכך יצא שהקבוצה קיימה רק שני אימונים, אתמול והיום, כהכנה למשחק בנתניה מחר. אחרי השבוע הסוער שעבר על המועדון, המאמן שרון מימר שוחח עם שחקניו וביקש מהם לנסות ולהתעלם מכל רעשי הרקע ואירועי השבוע שחלף, כשהוא מדגיש בפניהם שחשוב להתרכז במשחק עצמו ולא באירועים שקרו.

מימר צפוי לפתוח עם הרביעייה האחורית שתורגלה במרבית ההכנה, עם נאעל חוטבא ועבדאללה ג'אבר בעמדות המגנים, לצד סאמביניה ונמניה ליוביסבלייביץ' שיפתחו כבלמים. מוחמד אוסמן ומרואן קבהא תורגלו בקישור, כאשר קייס גאנם ומארק קוסטה, יפתחו בחלק הקדמי.

"בנינו קבוצה חדשה, עם 10 שחקני רכש חדשים, מתוכם שישה מתוכננים להיות בהרכב", אמר מימר לקראת המשחק. "לוקח זמן לחבר קבוצה כזאת, אנחנו בתוך תהליך ואנחנו במקום טוב. מאוד סומכים על הקבוצה ומאמינים בה. השנה אנחנו רוצים ללכת למקום אחר משנה שעברה, לא להסתבך בקרבות תחתית ולעשות עונה שקטה. יש לנו את הכלים לזה ואני מאמין שנעשה את זה. חלק מההצלחה שלנו בעונה שעברה, זה כי ידענו להיות צנועים, עבדנו קשה במגרש וידענו את המקום שלנו. חשוב להגיד שההנהלה היתה איתנו בשנה שעברה וזה חלק גדול בהצלחה שלנו".

מימר התייחס להגרלת המשחקים והוסיף: "יש לנו סדרת משחקים קשה בהתחלה, עם שלוש קבוצות שהן מהטופ של הכדורגל, אבל בעונה שעברה כבר הוכחנו, גם נגד מכבי חיפה וגם נגד קבוצות גדולות, שאם אנחנו באים מרוכזים ועושים את הדברים בצורה נכונה, יש לנו מה למכור. אני מזכיר שבעונה שעברה היינו היחידים שלא הפסדנו למכבי חיפה וגם לא ספגנו מהם גול. אז גם ריינה הקטנה, אם היא באה בגישה הנכונה, יכולה להצליח בכל משחק".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
קייס גאנם מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
צפוי לפתוח לצד קוסטה בחוד. גאנם/מאור אלקסלסי

טריוויה

* שני המפגשים בין הקבוצות בעונה שעברה הסתיימו באותה תוצאה: 1:2 למכבי נתניה. בגביע הטוטו בתחילת החודש נפרדו ב-0:0.

* זה היה אחד משלושה איקסים של בני ריינה בגביע הטוטו, שם סיימה במקום ה-14 והאחרון בסופו של דבר, וללא ניצחונות.

* את שערו הראשון בישראל כבש סטניסלב בילנקי לרשת בני ריינה, כשהשלים את המהפך של נתניה ב-1:2 בגרין לפני כחצי שנה, שתי דקות לאחר שנכנס כמחליף.

* שרון מימר ברצף של ארבעה הפסדים מול מכבי נתניה. הניצחון האחרון שלו עליה היה כמאמן הפועל חדרה בדצמבר 2020 (1:2) וניצחון החוץ היחיד היה עם הפועל חיפה בדצמבר 2018 (גם 1:2).

הרכבי הקבוצות

שופט: ניב שטייף
אצטדיון: נתניה
קהל: 5496

משחקי המחזור הראשון:

שבת, 19:00: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:15: מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים
שבת, 20:00: מכבי נתניה - מכבי בני ריינה
שבת, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט2)

ראשון, 20:15: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט4)
שני, 20:00: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה (שני, ספורט1, רדיוס בבלומפילד)

נדחה למועד לא ידוע: מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully