וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהטת: אוניון ברלין עם רביעייה שנייה ברציפות, רק 1:1 לדורטמונד בבוכום

הקבוצה מהבירה נותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-21, אבל פירקה 1:4 את דארמשטאדט. צמד לגוזנס. אכזבה לסגנית האלופה, לברקוזן דרסה 0:3 את מנשנגלדבאך בחוץ

תקציר: בוכום - דורטמונד 1:1/ספורט1

אחרי החמישייה של לייפציג מול שטוטגרט אתמול, המחזור השני בבונדסליגה נמשך היום (שבת) עם דורטמונד, שסיימה ב-1:1 מאכזב מול בוכום החלשה. אוניון ברלין כבשה רביעייה שנייה ברציפות, הפעם מול דרמשטאדט והיא בפסגה לעת עתה בזכות הפרש שערים עדיף על פני זה של באייר לברקוזן שדרסה 0:3 את מנשנגלדבאך במשחק חוץ.

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים. Boris Streubel, GettyImages
התפוצצות. לייפציג/GettyImages, Boris Streubel

ר.ב. לייפציג - שטוטגרט 1:5 (שישי)

הקבוצה של מרקו רוזה הורדה חזק לקרקע אחרי הזכייה בסופרקאפ עם 0:3 גדול על באיירן מינכן, כאשר נוצחה 3:2 בלברקוזן בליגה. הערב, דווקא אחרי פתיחה מגומגמת, הגיעה ההתפוצצות. שטוטגרט עלתה ליתרון בדקה ה-35 משער של סרהו ג'יראסי, אבל מפתיחת המחצית השנייה היתה קבוצה אחת במגרש. בנימין הנריקס פתח (51), דני אולמו הפך (63) ומשם לואיס אופנדה (66), קווין קמפל (74) וצ'אבי סימונס שבישל פעמיים (76) הצטרפו לחגיגה. נקודות ראשונות ללייפציג העונה, ומנגד שטוטגרט חוזרת לגודל טבעי אחרי 0:5 על בוכום בשבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דונייל מאלן בורוסיה דורטמונד חוגג. GettyImages
בכושר. דונייל מאלן/GettyImages

בוכום - בורוסיה דורטמונד 1:1

בפעם הקודמת שבוכום אירחה את דורטמונד, לפני כארבעה חודשים בלבד, היא סחטה מהשכנה שלה לחבל הרוהר 1:1 ביתי ונקודה שלא רק עזרה לה לשרוד בליגה הבכירה בגרמניה, אלא גם מנעה בסופו של דבר מהצהובים-שחורים את הזכייה באליפות. הפעם, הקבוצה הצנועה הגיעה אחרי התבוסה הגדולה בתולדותיה במחזור פתיחת העונה, אך שוב חילצה תיקו מדורטמונד המתוסכלת שעוד תתגעגע לג'וד בלינגהאם. קווין שטוגר העלה את המארחים ליתרון מוקדם (13) כשירה פנימה מתוך הרחבה. בוכום שמרה על היתרון עד הדקה ה-56 שבה דונייל מאלן הלוהט איזן בבעיטה חלשה שחדרה מתחת לגופו של ריימן, שהיה חייב להדוף את הכדור.

רובין גוזנס אוניון ברלין. GettyImages
שמונה שערים בשני מחזורי הפתיחה. רובין גוזנס/GettyImages

דארמשטאדט - אוניון ברלין 4:1

אחרי ה-1:4 על מיינץ במחזור הפתיחה, הקבוצה מהבירה שחזרה את התוצאה במחזור השני מול העולה החדשה וכרגע היא נראית פשוט נהדר. קווין שטוגר העלה את המארחים ליתרון מוקדם (13) כשירה פנימה מתוך הרחבה. בוכום שמרה על היתרון עד הדקה ה-56 שבה דונייל מאלן הלוהט איזן בבעיטה חלשה שחדרה מתחת לגופו של ריימן, שהיה חייב להדוף את הכדור. רובין גוזנס כבש כבר אחרי ארבע דקות לאורחים, שאיבדו את ברנדן ארונסון לצהוב שני כבר בדקה ה-21 אך זה לא הפריע להם להמשיך לכבוש. מרווין מכלם השווה כעבור שלוש דקות, אבל גוזנס (34) הפך לשחקן הראשון של אוניון שכובש צמד בבכורה בהרכב (34) וקווין ברהנס, כובש השלושער במחזור הפתיחה, קבע 1:3 עוד לפני ההפסקה (39). דנילו דוקי ההולנדי חתם (65) מבישול שני של יוראנוביץ'.

שחקני באייר לברקוזן. GettyImages
חמישה ניצחונות רצופים בבורוסיה פארק. שחקני לברקוזן/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - באייר לברקוזן 3:0

עם שני אקסים של גלדבאך, גרניט ג'אקה שעזב לארסנל ב-2016 ויונאס הופמן שהגיע משם ממש לפני חודש וחצי, הקבוצה של צ'אבי אלונסו השיגה ניצחון שני העונה ועוד אחד מרשים למדי בבורוסיה פארק של מנשנגלדבאך - ניצחון שלפחות זמנית הקפיץ אותה למקום השני. ויקטור בוניפייס (18) מבישול של אלחנדרו גרימלדו, ג'ונתן טה (45+6) רגע לפני הירידה למחצית מכדור שקיבל מהופמן ושער נוסף של בוניפייס בדקה ה-53 מבישול של וירץ סגרו סיפור והרצף עלה לשמונה משחקים בלי הפסד של לברקוזן למנשנגלדבאך שהגיעה אחרי 4:4 נגד אוגסבורג בו חזרה בדקה ה-90+7 ותגיע במצב לא פשוט למחזור הבא שבו תארח את באיירן מינכן.

משחקים נוספים

פ.צ. קלן - וולפסבורג 2:1
לקלן: לוקה ואלדשמידט (55), לוולפסבורג: יונאס ווינד (62 ו-73)

פרייבורג - ורדר ברמן 0:1
לפרייבורג: מקסימיליאן פיליפ (90+7)

היידנהיים - הופנהיים 3:2
להיידנהיים: יאן בסטה (26), מרווין פירינגר (58), להופנהיים: מקס בייר (77), פאבל קדראבק (80), אנדריי קרמאריץ' (90)

משחקי יום ראשון:

מיינץ - איינטרכט פרנקפורט (16:30, ספורט3)
באיירן מינכן - אוגסבורג (18:30, ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully