וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל מעדה לראשונה, יונייטד יצאה מפיגור כפול ל-2:3 על פורסט

התותחנים ספגו בדקה ה-1, הפכו הודות לסאקה (70 בפנדל) ואנקטייה (72) ופולהאם חזרה ל-2:2 ב-10 שחקנים משער של פאליניה (87). גם במנצ'סטר נרשם מהפך, כאשר אריקסן (17), קאסמירו (52) ופרננדש (76 בפנדל) מנעו הפתעת ענק. 0:2 לטוטנהאם בבורנמות', סולומון לא שיחק

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - נוטינגהאם פורסט 2:3/ספורט1

המחזור השלישי בפרמיירליג, שנפתח אמש (שישי) עם ניצחון 0:3 של צ'לסי על לוטון טאון, נמשך היום והיה סוער ודרמטי מהרגיל. במשחק המוקדם ניצחה טוטנהאם 0:2 בבורנמות', עשתה זאת ללא מנור סולומון שנותר על הספסל, אבל ב"חגיגה" ארסנל הפכה ל-1:2 על פולהאם, ספגה בדקה ה-87 ובעקבות ה-2:2 מעדה לראשונה העונה, בעוד מנצ'סטר יונייטד יצאה מפיגור כפול ל-2:3 על נוטינגהאם פורסט במשחק יוצא דופן. את הערב נעלה ווסטהאם עם 1:3 גדול אצל ברייטון, ששם אותה זמנית בפסגה.

ברונו פרננדש, כריסטיאן אריקסן, שחקני מנצ'סטר יונייטד. Michael Regan/, GettyImages
פורסט עלתה ליתרון כפול אחרי ארבע דקות, יונייטד חזרה/GettyImages, Michael Regan/

מנצ'סטר יונייטד - נוטינגהאם פורסט 2:3

עונתו הראשונה של אריק טן האח על הקווים במצ'סטר יונייטד הייתה מצוינת והעלתה את רף הציפיות מהקבוצה, אבל דווקא את עונת 2023/24 החלו השדים האדומים בצורה מקרטעת עם 0:1 דחוק ודרמטי משער של הבלם רפאל וראן על וולבס והפסד 2:0 בלונדון לטוטנהאם. היום מול נוטינגהאם הם כבר היו בדרך הבטוחה להפסד שני ברציפות אחרי שנקלעו לפיגור כפול בדקה הרביעית (!), אבל הצליחו להשלים מהפך אדיר במחצחית השנייה ולשוב למסלול הניצחונות. מרכוס רשפורד שבקושי הורגש במשחקים הקודמים שוב לא כבש, אבל בישל לכריסטיאן אריקסן את השער המצמק בדקה ה-17 אחרי שטאיו אווני (2) ו-ווילי בולי (4) הכניעו את אנדרה אונאנה. במחצית השנייה פרננדש בישל לקאסמירו (52) שכיפר על החמצת ענק ורשפורד סחט את הפנדל שפרננדש תרגם לשער הניצחון בדקה ה-76 - שבע דקות אחרי שעבירה עליו הובילה להרחקתו של וורל שהותירה את פורסט בחיסרון מספרי.

דקה 2: גול! פורסט מהממת את תיאטרון החלומות. כדור קרן של האדומים האדומים הופך למתפרצת קטלנית, אותה מסיים טאיוו אווני עם כדור ברשת של אונאנה.

דקה 4: גול! 0:2 לפורסט! כדור נייח של גיבס ווייט נחת על ראשו של בולי, שמקרוב נגח לרשת. לא ייאמן.

דקה 17: גול! הקאמבק של יונייטד? רשפורד חדר לרחבה והעביר רוחב לאריקסן, שמרחבת החמש מצא את הרשת.

דקה 26: קרן מימין מצאה את קאסמירו, שכמעט מקו השער נגח החוצה. החמצה ענקית של קשר יונייטד.

דקה 52: גול! יונייטד חזרה ל-2:2. פרננדש הוריד מהאוויר לקאסמירו, ששוב מצא את עצמו לבד מול השער והפעם לא התבלבל וכבש עם הרגל.

דקה 69: כרטיס אדום לפורסט. ג'ו וורל עצר בעבירה לא ספורטיבית את פרננדש שהיה בדרכו הבטוחה לשער והורחק מיד.

דקה 76: גול! יונייטד הפכה פיגור כפול ל-2:3. רשפורד נפל ברחבה וקיבל פנדל, פרננדש בעט חזק ומדויק ולא הותיר לטרנר סיכוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דקלן רייס, קשר ארסנל. רויטרס
המעידה הראשונה של ארסנל לעונה. רייס/רויטרס

צפו: ארסנל הפכה, פולהאם חזרה ל-2:2 דרמטי וב-10 שחקנים

תקציר: ארסנל - פולהאם 2:2/ספורט1

ארסנל - פולהאם 2:2

סגנית האלופה הייתה רחוקה מלהרשים ב-180 הדקות הראשונות שלה לעונה, איבדה את יוריין טימבר שנפצע וייעדר תקופה ארוכה ובמשחק הקודם מצאה את עצמה בחיסרון מספרי בעקבות הרחקתו של המגן טומיאסו, אבל עברה בהצלחה את שני מחזורי פתיחת העונה. מול פולהאם היא כבר שילמה ביוקר על הטעויות בחלק האחורי ואיבדה נקודות ראשונות לעונה. כבר בדקה הראשונה בוקאיו סאקה ניסה למסור אחורה וסידר שער קל לאנדראס פריירה, שזיהה את ארון רמסדייל מחוץ לשער ומכ-30 מטר הפתיע את אצטדיון האמירויות. התותחנים הגבירו לחץ ככל שנקפו הדקות ובסופו של דבר הגיעו 120 שניות חלומיות עבורם שבהם המהפך הושלם - בוקאיו סאקה (70) כבש בפנדל אחרי שהמחליף פאביו ויירה הוכשל בבירור ברחבה, והפורטוגלי הוסיף בישול נפלא למחליף אחר, אנדי אנקטייה שקבע 1:2 בדקה ה-72. בדקה ה-83 פולהאם הסתבכה כהוגן כאשר קלווין באסי ספג כרטיס צהוב שני ואדום, אך פאליניה בדקה ה-87 הכניע את רמסדיל אחרי כדור קרן מימין וקבע 2:2 מפתיע למדי שבוע אחרי שהקבוצה חטפה שלישייה משפילה מברנטפורד.

דקה 1: גול! ארסנל סופגת שער מביך מבחינתה. סאקה מוסר אחורנית דווקא לאנדראס פריירה, שמזהה את רמסדייל מחוץ לשער ומכ-30 מטר בועט לשער החשוף. 0:1 לפולהאם.

דקה 37: סאקה נותר לבדו ברחבת החמש, אבל לא הצליח לנגוח למסגרת.

דקה 70: גול! ויירה הוכשל בברירור ברחבה, סאקה איזן מהנקודה הלבנה. 1:1 באמירויות.

דקה 72: גול! המהפך הושלם. ויירה בכדור רוחב מושלם מצא את אנקטייה, החלוץ שעלה מהספסל מצא את הרשת וקבע 1:2.

דקה 83: פולהאם נותרה בעשרה שחקנים. קלווין באסי, שספג צהוב על בזבוז זמן קודם לכן, עצר את אנקטייה בעבירה והורחק בכרטיס צהוב שני.

דקה 87: גול! פולהאם השוותה! פאליניה הכניע את רמסדייל מקרוב אחרי כדור קרן. דרמה באמירויות.

ג'יימס מדיסון שחקן טוטנהאם מכניע את נטו שוער בורנמות'. רויטרס
נגיעה קלה הספיקה. ג'יימס מדיסון מכניע את נטו/רויטרס

צפו: טוטנהאם הסתדרה בבורנמות' וניצחה ללא סולומון

תקציר: בורנמות' - טוטנהאם 2:0/ספורט1

בורנמות' - טוטנהאם 2:0

עונה שעוררה דאגה רבה בקרב אוהדי טוטנהאם, לאחר מכירתו של הכוכב הגדול הארי קיין לבאיירן מינכן, דווקא נפתחת מצוין מבחינתה. אחרי 2:2 אצל ברנטפורד ו-0:2 ביתי על מנצ'סטר יונייטד, התרנגולים כבשו עוד צמד ואספו עוד ניצחון, הפעם במגרשה של בורנמות' שנותרה עם נקודה בלבד עד כה. מנור סולומון, לאכזבתו, לא היה שותף לניצחון הזה וראה מהספסל שני מהלכים קבוצתיים נאים שהסתיימו עם כדור ברשת. תחילה היה זה ג'יימס מדיסון שחגג שער בכורה בדקה ה-17, לאחר שהתאושש מהפציעה משבוע שעבר, ובמחצית השנייה דיאן קולובסקי דאג לסגור עניין (63). הישראלי עם שלוש דקות ליגה בלבד עד כה.

דקה 17: גול! מטאר סאר הכניס כדור עומק נפלא לעבר מדיסון, שבנגיעה קלה הכניע את נטו וחגג שער ראשון מאז המעבר מלסטר. 0:1 לטוטנהאם.

דקה 63: גול! המגן השמאלי אודוגי הציל כדור בגלישה לפני שיצא החוצה וקולוסבסקי הפך את זה לבישול עם הסטה יפה אל הרשת. 0:2 לטוטנהאם.

שחקן ווסטהאם ג'רוד בואן חוגג עם ג'יימס וורד פראוס. רויטרס
ניצחון גדול בברייטון. וורד פראוס ובואן חוגגים/רויטרס

צפו ב-1:3 הנהדר של ווסטהאם בברייטון

תקציר: ברייטון - ווסטהאם 3:1/ספורט1

ברייטון - ווסטהאם 3:1

אחרי שני ניצחונות 1:4 מפתיחת העונה, ווסטהאם הורידה את ברייטון לקרקע וחלפה על פניה בדרך לפסגה, לפחות באופן זמני. בדקה ה-19 דחק מקרוב ג'יימס וורד פראוס את שער הבכורה שלו במדי הפטישים, שהיה גם שער הפרמיירליג ה-50 בקריירה של הקשר. היתרון הוכפל בדקה ה-58, כאשר סעיד בנרחמה עם בישול מרהיב מצא את ג'רוד בואן והאנגלי הכניע את השוער ההולנדי בארט ורברוגן בהופעת הבכורה שלו. בואן הוסיף בישול למיקייל אנטוניו כעבור חמש דקות, ופסקל גרוס רק צימק בדקה ה-81.

משחקים נוספים:

ברנטפורד - קריסטל פאלאס 1:1
לברנטפורד: קווין שאדה (18). לפאלאס: יואכים אנדרסן (76)

אברטון - וולבס 1:0
לוולבס: סשה קלאידז'יץ' (87)

יתר משחקי המחזור השלישי בפרמיירליג:

שפילד יונייטד - מנצ'סטר סיטי (ראשון, 16:00, ספורט1)
ברנלי - אסטון וילה (ראשון, 16:00, ספורט2)
ניוקאסל - ליברפול (ראשון, 18:30, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully