וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "עברנו חודש קשוח, אבל השחקנים יצטרכו לעמוד בציפיות"

24.8.2023 / 11:00

מאמן הפועל באר שבע לקראת מחזור הפתיחה נגד הפועל חדרה (שבת, 20:00, ספורט2): "תמיד רוצים להיות עוד יותר טובים, לשפר ולהשתפר". אבו עביד: "הביטחון חוזר לאט לאט"

תקציר ה-1:4 של מכבי נתניה על הפועל באר שבע בגביע הטוטו/ספורט1

הפועל באר שבע החלה את הקיץ הנוכחי כטוענת לאליפות והיו רבים שסברו שהיא נמצאת בעמדה טובה הרבה יותר מאשר מכבי חיפה ומכבי תל אביב ערב פתיחת העונה. כחודש לאחר מכן, היא אחרי תבוסות קשות בגביע הטוטו, הדחה מהקונפרנס ליג בסיבוב המוקדמות השלישי ומוצאת את עצמה בסגל חסר לקראת מחזור פתיחת העונה בליגת העל מול הפועל חדרה (שבת, 20:00, ספורט2).

הבוקר (חמישי) המאמן אליניב ברדה התייצב למסיבת העיתונאים והודה: "התרגשות גדולה, שמחה גדולה וציפייה לקראת עונה חדשה. זה תמיד מרגש, בוודאי כשפותחים עונה במשחק ביתי ואני מקווה מאוד שהאצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום. פתיחת העונה שלנו הייתה קשוחה, אבל הליגה היא חיה אחרת. ציפיות? אנחנו יצרנו אותן ואני דווקא רואה בזה דבר חיובי, השחקנים יצטרכו לעמוד בציפיות - גם אם הן מעבר למה שאפשר לתת, נצטרך לעמוד ברף ולרגע לא ננמיך אותו ונשאף להיות הכי טובים ציפיות זה דבר טוב וכך גם פרופורציות. נשארה לנו רק הליגה, היא הכי חשובה והשחקנים יודעים את זה. נפגוש קבוצה שלא תעשה לנו חיים קלים ואני מצפה למשחק קשה וטקטי, בתקווה שבסופו נהיה עם ניצחון ראשון".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"חודש קשוח". אליניב ברדה/קובי אליהו

עוד אמר ברדה: "יצרנו נקודת פתיחה טובה לעונה, לפחות ככה חשבנו, אבל עלינו לבצע התאמות ולשפר את הקבוצה כי כרגע זה לא מספיק. נגד לבסקי סופיה ייצרנו מצבים והזדמנויות, דבר שהיה חסר לנו לפני. משחק הלחץ שלנו טעון שיפור ואני לא אוהב בכלל לראות את הקבוצה שלי משחקת בשליש שלה. אנחנו לא אטומים ועדיין רוצים לשפר ולהשתפר תוך כדי תנועה - אוהבים את השחקנים הקיימים, אבל תמיד רוצים להיות עוד יותר טובים".

לגבי ספורי והפצועים בסגל: "רמזי כרגע הוא שחקן הפועל באר שבע ואם יהיה שינוי, נעדכן. כשמקצועית הוא יהיה ראוי לשחק, הוא ישחק. פטריק קלימלה חזר עם פנים נפוחות, עדן ורותם פצועים ויש עוד שניים-שלושה שחקנים שנדע לגביהם רק מחר".

הבלם איאד אבו עביד הוסיף לדברי המאמן: "מרגש לפתוח עונה פה בטרנר ואנחנו מקווים לצלוח אותו ולצאת לדרך חדשה. אם אני מתגעגע לתפקיד הבלם? אני מרגיש בו הרבה יותר בנוח. יש לנו סגל טוב ונכון שהייתה סיטואציה פחות נעימה בהתחלה, אבל בשני המשחקים האחרונים נגד לבסקי כבר השתפרנו והביטחון חוזר לנו לאט לאט. אם אני מאמין שאפשר לזכות באליפות? אני מאמין, כן, אבל הליגה עוד לא התחילה ואנחנו נצטרך להוכיח על הדשא".

על פתיחת העונה הקשה אמר: "קיבלנו סטירה ממכבי תל אביב וזה לא דבר קל עבור מועדון כמו הפועל באר שבע, אבל ככל שהזמן עבר אני מרגיש שהביטחון מתחיל לחזור ושהדברים נראים כמו שאנחנו רוצים. אנחנו עדיין לא שם, אבל נגיע למטרות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully