וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה לא אידיאלית לב"ש: קלימלה ופטרסון ייעדרו, ויטור חולה ובספק

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 13:47

החלוץ ושחקן הכנף לא התאמנו לקראת חדרה, הבלם הוותיק סובל מווירוס. אלחמיד צפוי לחזור לסגל, פאון אמור לפתוח (ש', 20:00, ספורט2). ברקת במסר לאוהדים: "מזדהה עם התחושות שלכם, עד כה העבודה שלנו לא באה לידי ביטוי"

תקציר ה-1:4 של מכבי נתניה על הפועל באר שבע בגביע הטוטו/ספורט1

אחרי קיץ שכלל הדחה ממוקדמות הקונפרנס ליג בסיבוב השלישי ושני משחקים לא טובים בגביע הטוטו מול מכבי תל אביב ומכבי נתניה, הפועל באר שבע תרצה לשים הכל בצד ולפתוח ברגל ימין את ליגת העל במחזור הראשון מחרתיים (שבת, 20:00, ספורט2) בבית מול הפועל חדרה.

למאמן אליניב ברדה כאב ראש לא קטן לקראת שבת כאשר החלוץ פטריק קלימלה ושחקן הכנף כריסטופר פטרסון צפויים להיעדר ומיגל ויטור בספק גדול מאוד. קלימלה ופטרסון לא התאמנו אתמול בשל הבעיות שלהם - החלוץ עם השיניים ושחקן הכנף עם הגב. הבלם הוותיק אמנם התאמן קל לבד כדי לא להדביק את חבריו בוירוס, אבל הוא בספק רב למשחק ומדובר בהכנה לא אידיאלית.

בניגוד אליהם, הגביר חאתם עבד אלחמיד קצב והוא עשוי להיכלל בסגל אחרי שעבר לא מזמן ניתוח ארתרוסקופיה בברכו לטיפול בקרע במיניסקוס. אדריאן פאון שסיים לרצות את עונשו אחרי אירועי המשחק מול מכבי חיפה צפוי לפתוח בהרכב. איאד אבו עביד יחזור אף הוא לסגל אחרי ריצוי הרחקה. כידוע, את פתיחת העונה יפספסו רותם חטואל ועדן שמיר הפצועים וייקח להם עוד זמן רב עד שיחזרו.

שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. ברני ארדוב
באר שבע זקוקה לו. ויטור/ברני ארדוב

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

בינתיים, מי שהעבירה מסר חשוב לאוהדים היא הבעלים אלונה ברקת שהעלתה באינסטגרם שלה את ההודעה הבאה: "אנחנו נמצאים כפסע מפתיחת עונת הכדורגל ולאחר חודש מאתגר. מאז תום העונה האחרונה אני וכלל הגורמים המקצועיים והניהוליים במועדון, עבדנו ללא הפסקה כדי לבנות עבור כולנו את הקבוצה הטובה ביותר. עד כה זה לא בא ליד יביטוי על הדשא. אני עוקבת אחרי הקריאות שלכם ברשתות החברתיות ובפורומים השונים ומזדהה עם חלק מהתחושות.

"הברכה הכי גדולה של המועדון היא האוהדים שלנו, והתמיכה הבלתי פוסקת, כמו גם הביקורת והאהבה המתעצמת, היא חיונית למועדון באופן שמילים לא יוכלו להביע. אנחנו לא לוקחים את זה כמובן מאליו", המשיכה ברקת, "התמיכה הזו היא המנוע שדוחף אותי ואותנו כל יום קדימה לרצות ולהשיג ועוד ועוד, ובמקביל לבחון את עצמנו ולחפור עמוק כדי להבין היכן ומה צריך לשפר עיל מנת להגשים את המטרות שלנו העונה. אנחנו מתחייבים ומחוייבים שתהיה לנו קבומה שכולם נהיה גאים בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully