וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2:3 דרמטי לגלאטסראיי בנורבגיה, בראגה קרובה לליגת האלופות

אלופת טורקיה הכניעה את מולדה בדקה ה-90+3 ותנסה לשמור על היתרון בשבוע הבא בגומלין באיסטנבול, הפורטוגלים הפתיעו עם 1:2 על פנאתינייקוס במסלול הלא-אלופות

תיקתקנו, 23.8/ספורט1

לא רק מכבי חיפה ויאנג בויז נפגשו הערב (רביעי) בפלייאוף ליגת האלופות. יממה אחרי שהקרבות על שלב הבתים יצאו לדרך, הערב נערכו שלושת המשחקים הנוספים ומי שעשתה צעד משמעותי מאוד אל עבר העפלה שנייה בתולדותיה בזכות 1:2 ביתי על פנאתנייקוס. בנורבגיה ניצחה גלאטסראיי 2:3 דרמטי וכמובן שבחיפה נפרדו אלופות ישראל ושוויץ ב-0:0. משחקי הגומלין יתקיימו בשבוע הבא.

מאורו איקרדי שחקן גלאטסראיי (משמאל) חוגג שער. Ahmad Mora, GettyImages
ניצחון דרמטי בנורבגיה. איקרדי/GettyImages, Ahmad Mora

מולדה - גלאטסראיי 3:2

מולדה הנורבגית קיבלה כנראה את הקבוצה הקשה מכולן בשלב הפלייאוף, גלאטסראיי הטורקית שלא הייתה במפעל היוקרתי מאז עונת 2019/20 והקיץ התחזקה בכוכבים כמו ווילפריד זאהה, כרם דמירבאי, טטה ורכשה את מאורו איקרדי ששיחק אצלה כמושאל. הפתיחה הייתה דווקא של המקומיים הודות לשער מהיר של מרטין אלינגסן כבר בדקה השמינית, אבל האורחים מאיסטנבול הפכו עד ההפסקה עם שערים של סרג'יו אוליביירה (25) ואיקרדי (29). קריסטופר האגן הצליח להשוות ל-2:2 בדקה ה-56, אבל המילה האחרונה הייתה של הקשר הנורבגי פרדריק מידסיו שנהנה מבישול של איקרדי וקבע 2:3 בדקה ה-90+3. ניצחון יקר וחשוב של גלאטסראיי, שמרחיק מאוד את מולדה מהעפלה שנייה לליגת האלופות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אלברו דיאלו, שחקן בראגה. Jose Manuel Alvarez/Quality Sport, GettyImages
ניצחון שמקרב את בראגה לליגת האלופות/GettyImages, Jose Manuel Alvarez/Quality Sport

בראגה - פנאתינייקוס 1:2

בראגה השתתפה בליגת האלופות פעם אחת בתולדותיה, בעונת 2012/13 שבה נפרדה משלב הבתים עם שלוש נקודות בלבד במאזנה. מאז היא הספיקה לרשום מספר הופעות מכובדות מאוד בבתים של הליגה האירופית וב-2022 הגיעה עד רבע הגמר של המפעל, אבל אחרי 90 דקות במפגש הראשון עם פנאתנייקוס במסלול הלא-אלופות, היא קרובה להעפיל בשנית. אבל רואיס (51) ואלברו דיאלו (73) היממו את היוונים, שהצליחו להדיח את מארסיי בסיבוב הקודם בתום דרמה אדירה בצרפת והצליחו להשיג שער יקר מאוד שמשאיר להם סיכוי ריאלי כאשר בדקה ה-90+5 דניאל מנצ'יני מצא את הרשת וקבע 2:1 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully