וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסים וכוכב: ארצות הברית היא הנבחרת של אנתוני אדוארדס

לברון התלהב, קנדריק פרקינס כבר הכתיר אותו כ"פנים של ה-NBA" וגם סטיב קר מודה - חלומות הזהב של נבחרת שלמה יושבים כעת על הכתפיים של סקורר בן 22. המשחק האדיר מול גרמניה רק הוכיח זאת

תקציר הניצחון של אנתוני אדוארדס ונבחרת ארה"ב על גרמניה/מתוך יוטיוב

נבחרת ארצות הברית מתייצבת לאליפות העולם עם סגל מעט פחות נוצץ מהרגיל. רשימת הכוכבים שהיו יכולים להגיע והחליטו לוותר כמעט בלתי נגמרת - סטפן קרי, קווין דוראנט, לברון ג'יימס, אנתוני דייויס, ג'ייסון טייטום, דמיאן לילארד, ג'ימי באטלר ועוד רבים - ובכל זאת, גם זה לא מנע מסטיב קר ושחקניו לסיים את תקופת ההכנה עם מאזן מושלם, ולהיחשב כפייבוריטים המובהקים למדליית זהב לפי הפרשנים וסוכנויות ההימורים.

אם לפני משחקי ההכנה לא ממש היה ברור מי השחקן החשוב ביותר בסגל של קר, הרי שאחריהם, כל סימני השאלה הוסרו ונותר רק סימן קריאה אחד העונה לשם אנתוני אדוארדס. הכוכב של מינסוטה הוא אחד השחקנים הצעירים בסגל האמריקאי (חגג את יום הולדתו ה-22 לפני מספר שבועות), אך ממשחק למשחק הוא מתברר כאופציה ההתקפית הבטוחה ביותר, וכשחקן כמעט בלתי עציר בכדורסל הבינלאומי.

את משחק ההכנה הראשון מול פורטו ריקו סיים עם 15 נקודות ב-22 דקות, לאחר מכן סיפק 15 נקודות ב-23 דקות מול סלובניה, 9 נקודות ב-18 דקות מול ספרד, 21 נקודות ב-17 דקות מול יוון, ואז הגיע השיא. במשחק ההכנה האחרון, מול גרמניה, מצאה עצמה ארצות הברית בפיגור בן 16 נקודות - ואז אדוארדס נכנס לתמונה, בדרך לערב מופלא של 34 נקודות ב-34 דקות. "זה היה כל כך כיף", התמוגג הגארד המוכשר, שסיים את ההכנה עם 19.1 נקודות למשחק ב-51 אחוז מהשדה. "כבר הרבה זמן לא נהניתי ככה".

"הוא בלי ספק ה-איש שלנו", הודה קר. "רואים שגם הוא יודע את זה, אבל עכשיו גם יתר הנבחרת יודעת, וגם האוהדים. הוא באמת מאמין שהוא השחקן הטוב ביותר על הפרקט מדי ערב, הוא כל כך דינמי. אין ספק שהוא עשה צעד קדימה". אוסטין ריבס ציין את היכולות של אדוארדס כמפתח לקאמבק מול גרמניה - ואולי גם כמפתח לאליפות עצמה: "אנחנו אף פעם לא מרגישים כאילו אנחנו מחוץ למשחקים. התחלנו לשחק עם יותר אנרגיה, ויש לנו שחקן כמו אדוארדס, שאפשר לתת לו את הכדור".

עוד בוואלה!

שתי פייבוריטיות למדליה, ראש בראש: אליפות העולם יוצאת לדרך

לכתבה המלאה

אדוארדס, נזכיר, עבר ילדות לא פשוטה וכבר הפך לאחד הכוכבים הגדולים ב-NBA כשהעמיד אשתקד ממוצעים מרשימים למדי של 24.6 נקודות (46 אחוז מהשדה), 5.8 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים, אך כעת, כך מסכימים כולם, הוא אקספלוסיבי עוד יותר. "הוא נראה שונה בקיץ הזה", אמר כוכב העבר קווין גארנט. "זה קורה לפעמים בקיץ, לא רואים מישהו במשך חודשיים, ופתאום אתה חושב לעצמך, 'הבן זונה הזה נראה טוב'. נראה שיש לו המון מוטיבציה. הוא פשוט נראה טוב". קנדריק פרקינס הוסיף: "גבירותי ורבותי, אני חושב שאולי מצאנו את הפנים של ה-NBA. שמו הוא אנתוני אדוארדס".

"קשה שלא להסתכל עליו ולראות את דוויין ווייד", אמר עוזר מאמן הנבחרת ומאמן מיאמי, אריק ספולסטרה. "אני לא אוהב להשוות, אבל הצורה בה הוא זז, ומתחרה, ומחשמל את הקהל, זה מזכיר לי את דוויין. אני מרגיש כאילו חזרתי בזמן".

גם לברון התלהב

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

הסגל של ארצות הברית: פאולו באנקרו, מיקל ברידג'ס, ג'יילן ברנסון, אנתוני אדוארדס, טייריס הליברטון, ג'וש הארט, ברנדון אינגרם, ג'ארן ג'קסון ג'וניור, קאם ג'ונסון, ווקר קסלר, בובי פורטיס, אוסטין ריבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully