וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמזי ספורי ישוב להתאמן. הפועל באר שבע בערפל בעניינו

23.8.2023 / 9:04

אנטליאספור ביקשה לשנות את ההסכם כי החתימה שחקן נוסף בעמדה שלו, הפיצוץ מנע העברת 600 אלף יורו לחשבון הקבוצה מבירת הנגב. שני הצדדים רוצים בפרידה. קלימלה סיים את הניתוחים וינסה להתאמן

תקציר ה-1:4 של מכבי נתניה על הפועל באר שבע בגביע הטוטו/ספורט1

אחרי שלא חתם על החוזה באנטליאספור, ישוב היום (רביעי) רמזי ספורי להתאמן בשורות הפועל באר שבע ויתכונן איתה למשחק הפותח את ליגת העל בשבת מול הפועל חדרה. כבר אתמול בערב נחת השחקן בחזרה בישראל. כזכור, ספורי המריא אמש לפנות בוקר לאנטליה וערך את הבדיקות הרפואיות שלו, בסופן הגיע למשרדי הקבוצה במטרה לחתום על החוזה לשנתיים, שכבר היה מוכן. אלא שאז, ביקשו הטורקים לשנות את התנאים בהסכם, וספורי הבין שהם לא מתכוונים לעמוד במה שסוכם ונכתב בחוזה המקורי. השחקן החליט ביחד עם סוכנו שישוב לארץ והצדדים עשויים להמשיך ולדון באפשרות שכן יחתום בטורקיה בתקופה הקרובה.

אנטליאספור רצתה את ספורי כבר בשבוע שעבר, אבל משום שהחתימה שחקן אחר בתפקיד שלו, ביקשה לשנות את תנאי החוזה - דבר שלא התאים לקשר הפועל באר שבע. הקבוצה מבירת הנגב, שאישרה לו לטוס לטורקיה, היתה אמורה לקבל 600 אלף יורו בעסקה. כרגע מבחינת המועדון תהיה המתנה לראות כיצד דברים מתפתחים. יש לציין כי חלון ההעברות בטורקיה פתוח עד ה-15 בספטמבר, למקרה שאנטליאספור תחזור להסכם המקורי, או שקבוצה אחרת תיכנס למירוץ, כשגם ליגות אחרות נמצאות בתמונה.

שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי. דני מרון
מה עכשיו? ספורי/דני מרון

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

בהפועל באר שבע יקבלו היום לאימון לראשונה מאז לבסקי סופיה את פטריק קלימלה, שכזכור איבד שתיים משיניו במשחק ועבר שני ניתוחים להתקנת שני שתלים. עדיין לא ברור האם השחקן יתאמן הערב והאם יעמוד לרשותו של אליניב ברדה לשבת אחרי הפעולה הכירוגית המורכבת. מי שיחזרו לסגל הם אדריאן פאון ואיאד אבו עביד שריצו עונשי הרחקה בגביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully