וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב מחלוקות כספיות: ספורי יחזור בשלב זה להפועל באר שבע

22.8.2023 / 17:53

תפנית מפתיעה: על אף שעבר בדיקות רפואיות, הקשר שהיה אמור לחתום באנטליאספור יחזור לישראל בגלל שינוי תנאי העסקה. החלון בטורקיה פתוח עד ה-15.9, הקבוצות ימשיכו בשיחות

תקציר ה-1:4 של מכבי נתניה על הפועל באר שבע בגביע הטוטו/ספורט1

תפנית מפתיעה בהעברתו של רמזי ספורי לאנטליאספור הטורקית. על אף שהקשר כבר הגיע לטורקיה ועבר בדיקות רפואיות, הפועל באר שבע הודיעה הערב (שלישי) כי השחקן ישוב אליה בשלב זה בגלל מחלוקות כספיות ושינוי התנאים שסוכמו טרם הגעתו.

העסקה לא ירדה מהפרק ולפי הצהרת האדומים השיחות בין המועדונים ימשיכו בשלב זה, אך נכון לעכשיו ספורי יחזור, ישחק ויכבד את ההסכם שלו בבירת הנגב. יש לציין כי בניגוד לליגות רבות באירופה, חלון ההעברות בטורקיה פתוח עד ה-15 בספטמבר. דמי ההעברה על ספורי בעסקה המסתמנת עמדו על חצי מיליון יורו, כאשר ספורי אמור להרוויח 400 אלף יורו בעונה אם וכאשר יעבור.

שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי. דני מרון
חוזר לבאר שבע, בינתיים. ספורי/דני מרון

ספורי כידוע הושעה הקיץ למספר ימים בעקבות עימות פיזי שהוביל לפגיעה בשי אליאס ושגיב יחזקאל. הוא החמיץ את המשחק הראשון מול לבסקי סופיה, אך לקראת הגומלין שב לסגל.

רק ביום ראשון האחרון הוא פתח במשחק הדירוג בגביע הטוטו מול מכבי נתניה שהסתיים בתבוסת 4:1. ההערכה הייתה שהמפגש מול היהלומים היה האחרון של ספורי במדי הפועל באר שבע, אך לאור ההתפתחויות האחרונות הוא עלול ללבוש לפחות עוד פעם אחת את מדי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully