וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמזי ספורי נחת באנטליה ועבר בדיקות רפואיות באנטליאספור

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 11:56

הטורקים ישלמו 500 אלף יורו להפועל באר שבע עבור הקשר שיעזוב אחרי 4 וחצי עונות במועדון וירוויח כ-400 אלף יורו לעונה

תקציר ה-1:4 של מכבי נתניה על הפועל באר שבע בגביע הטוטו/ספורט1

רמזי ספורי על סף השלמת מעברו לאנטליאספור. קשר הפועל באר שבע המריא לפנות בוקר לטורקיה וכבר הספיק לנחות באנטליה ולעבור בדיקות רפואיות לקראת חתימה על חוזה לשנתיים הבאות.

ספורי ישתכר בעיר החוף הטורקית כ-400 אלף יורו נטו לעונה והפועל באר שבע תכניס כ-500 אלף יורו על מכירתו. בטורקיה סיפרו כי בהפועל באר שבע לקבל מראש את כל הסכום במלואו, בעוד הטורקים ביקשו תחילה להעביר את חצי מיליון היורו בתשלומים. בהפועל באר שבע יתמקדו כעת במציאת זר בתפקיד של ספורי, קשר יצירתי מתחת לחלוץ.

שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי מול שחקן מכבי נתניה עוז בילו. ברני ארדוב
עובר לליגה הטורקית. רמזי ספורי/ברני ארדוב

בגזרת הפצועים, פטריק קלימלה עבר אתמול (שני) ניתוח ראשון להתקנת שתל בפיו, בעקבות הפציעה הקשה שעבר ביום חמישי בבולגריה במשחק הגומלין במוקדמות הקונפרנס ליג מול לבסקי סופיה. לחלוץ מתוכנן ניתוח שני כבר מחר להתקנת שתל נוסף. כזכור, קלימלה איבד שתי שיניים בחלק העליון של פיו ממרפק של שחקן לבסקי והוא נזקק להתקנת שני שתלים לטובת שיניים חדשות.

רק בהמשך השבוע יוכלו בהפועל באר שבע לדעת האם יש להם את החלוץ, שאינו מתאמן מאז חזרה הקבוצה מבולגריה, למחזור הפתיחה מול הפועל חדרה. קלימלה כבש שלושה שערים ב-19 הופעות בכל המסגרות מאז שהגיע לבירת הנגב בסוף ינואר.

מי שיחזור לשחק במסגרת המקומית הוא הקשר הרומני אדריאן פאון, שסיים לרצות עונש של חמישה משחקים בחוץ בשל אירועי המשחק מול מכבי חיפה בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully