וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות מגבים את רוביאלס, הממשלה עשויה לפסול את תפקידו

ראשי המחוזות טוענים שמתנהל נגדו קמפיין תקשורתי מוגזם, אך במשרד הספורט מבהירים: "אם הם לא יקבלו החלטות, אנחנו נעשה זאת"

תקציר גמר מונדיאל הנשים: ספרד - אנגליה 0:1/ספורט1

נשיא התאחדות הכדורגל בספרד לואיס רוביאלס הולך על חבל דק. הנשיקה - או התקיפה המינית, ליתר דיוק - לשחקנית הנבחרת ג'ני הרמוסו אחרי הניצחון בגמר המונדיאל ככל הנראה תעלה לו באובדן התפקיד, אף שרוביאלס לא מתכוון בשלב זה להתפטר בעצמו.

ההתאחדות הודיעה על כינוס ועידה בצהרי יום שישי הקרוב, על מנת לספק את כל ההסברים הדרושים לתקרית ולהביע את תמיכתם של ראשי המחוזות השונים בספרד בנשיא רוביאלס. לפי הדיווחים בספרד, מתברר שראשי ההתאחדות טוענים כי כלי התקשורת המקומיים מנהלים קמפיין חסר פרופורציות נגד רוביאלס ולא נותנים את המשקל המתבקש לגרסאות התואמות שמסרו הנשיא, השחקנית ובני משפחתה לאירוע המדובר. בנוסף, בהתאחדות מדגישים את ניהולו יוצא הדופן של רוביאלס, שהזניק את כדורגל הנשים בספרד.

אחרי שראש ממשלת ספרד פדרו סאנצ'ס ביקר את רוביאלס, הגיעה גם הצהרה נוקבת מצדו של ויקטור פרנקוס, נשיא מועצת הספורט העליונה (CSD) - גוף ממשלתי הכפוף למשרד התרבות והספורט בספרד. "לא נקבל החלטות עד שנקבל דו"ח. אני רוצה לראות מה חושבים רוביאלס והרמוסו. פדרו סאנצ'ס היה מאוד ברור: האירוע בלתי מתקבל על הדעת, חובת הממשלה היא לאכוף את החוק - וזה מה שנעשה. אם ההתאחדות לא תקבל החלטות, ה-CSD מוכנה לעשות זאת", אמר פרנקוס.

עוד בוואלה!

רוביאלס התנצל על הנשיקה: "נהגתי בתום לב ברגע של סערת רגשות"

לכתבה המלאה
נשיא ההתאחדות הספרדית בכדורגל לואיס רוביאלס עם ראש ממשלת ספרד פדרו סאנצ'ס. רויטרס
מתקרב לסיום התפקיד. רוביאלס/רויטרס

בממשלה קוראים לסיום תפקידו של רוביאלס, אך זה כאמור לא שוקל לעשות זאת ביוזמתו. כיוון שהוא עומד בראש ארגון פדרלי, הגוף שיכול להחליט על פיטוריו הוא ה-TAD: בית המשפט לעניינים מנהליים בספורט, הכפוף ל-CSD, אך כזה שמתנהל עצמאית. אם התיק יועבר אליו, אותו בית משפט רשאי לפסוק על פסילתו של רוביאלס מהתפקיד, דבר שקרה ב-2017 לנשיא ההתאחדות דאז אנחל מריה ויאר.

כך או כך, הרשויות בספרד ימתינו לפחות עד יום שישי הקרוב כדי לשמוע גרסה נוספת של רוביאלס לפני שיקבלו החלטה לגביו, אך מסתמן כי האירוע המביש יביא לסיום דרכו דווקא אחרי ההישג הגדול ביותר שרשם כדורגל הנשים הספרדי לדורותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully