וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-ESPN חוזים: יוקיץ' שוב ה-MVP, וומבניאמה לא רוקי העונה

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 9:54

כוכב דנבר הקדים בסקר המסורתי את יאניס, אמביד רק חמישי. צ'ט הולמגרן הפייבוריט לתואר רוקי העונה, כריס פול לשחקן השישי

דריבל, 22.8/עריכה: זיו שטיינר

לאחר שניסו לחזות את המעברים הגדולים שעוד יתרחשו בעונת 2023/24 ב-NBA, התפנו אנשי ESPN לנסות ולחזות את הזוכים בפרסים האישיים הגדולים ביותר. אשתקד מירוץ ה-MVP היה צומד ומעוררת מחלקות מהרגיל, ובסופו של דבר הקדים במעט ג'ואל אמביד את ניקולה יוקיץ'. בעונה הקרובה, כך נדמה, כוכב דנבר ואלוף ה-NBA ישיב לעצמו את התואר.

יוקיץ' קיבל 77 נקודות בסקר של ESPN, תוך שהוא מקדים את יאניס אנטטוקומפו (58), לוקה דונצ'יץ' (31) וג'ייסון טייטום (13). אמביד רק חמישי (12), לפני קווין דוראנט (11), דווין בוקר (7) וסטפן קרי (7).

באופן מפתיע למדי, אנשי ESPN חזו כי ויקטור וומבניאמה לא יהיה רוקי העונה - הכבוד הזה יינתן לצ'ט הולמגרן, שהחמיץ את כל העונה שעברה בשל פציעה ומגיע עם ציפיות גדולות לדקות הראשונות שלו באקוהלומה סיטי. שחקן הפנים קיבל 80 נקודות, מעט יותר מהכוכב החדש של סן אנטוניו (77). גם סקוט הנדרסון במירוץ (53), לפני אמן תומפסון (15) וברנדון מילר (5).

ניקולה יוקיץ' דנבר נאגטס. GettyImages
שוב יחגוג? יוקיץ'/GettyImages

הפייבוריט לתואר שחקן ההגנה של העונה הוא האלוף המכהן, ג'ארן ג'קסון ג'וניור, עם 54 נקודות. אחריו באם אדבאיו (26), יאניס (21), אוון מובלי (18) ומרכוס סמארט (18).

כריס פול, שעבר במפתיע לגולדן סטייט במהלך הקיץ, הוא המועמד המוביל לתואר השחקן השישי של העונה, עם 42 נקודות. אחריו אוסטין ריבס (30), ראסל ווסטברוק (26) וטיילר הירו (21).

קייד קאנינגהאם, שהחמיץ את רוב העונה שעברה בשל פציעה קשה, הוא הפייבוריט לזכות בתואר השחקן המשתפר (81), לפני ג'בארי סמית' (25), אוון מובלי (22), ג'יילן גרין (16) וג'וש גידי (16).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

לבסוף, המועמד המוביל לתואר מאמן העונה הוא מייק דייגנולט מאוקלהומה סיטי (58 נקודות). אחריו אריק ספולסטרה (42), מייקל מאלון (18) וטיילור ג'נקינס (15).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully