וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמביד יעזוב את פילדלפיה, הארדן ולילארד יישארו: התחזיות בארה"ב

ב-"ESPN" בחנו את הספקולציות החמות של הקיץ ב-NBA והתעסקו בעיקר בקבוצה של דריל מורי. אוקלהומה עשויה לעשות את הקפיצה המשמעותית ביותר ולאן הכוכבים עלולים לעזוב?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.8/ספורט1

עונת ה-NBA כבר מעבר לפינה עם פתיחת הליגה הטובה בעולם בעוד קצת יותר מחודשיים. עם סאגות כמו הקבוצה הבאה של ג'יימס הארדן, ההתעסקות בחוזהו של ג'ואל אמביד והתחנה החדשה של דמיאן לילארד, ב-"ESPN" החלו לבחון את הסוגיות של הקיץ לקראת העונה הקרובה עם התחזיות לספקולציות החמות.

עם השמועות על כך שלא רק ג'יימס הארדן יעזוב את פילדלפיה, אלא גם ג'ואל אמביד יבקש לעבור בטרייד, ברשת הספורט האמריקאית צופים שה-MVP בעונה החולפת יהיה הבא לעבור בטרייד, כשמיד האחריו יהיה זאיון וויליאמסון והמועמד השלישי העיקרי הוא קארל אנתוני טאונס. לגבי סוגיית הארדן, הרוב המוחלט משוכנע כי בסופו של דבר הגארד ישאר לשחק במדי הקבוצה מהמזרח, כשלוס אנג'לס קליפרס מועמדת גם היא לקלוט אותו.

דמיאן לילארד, פורטלנד טרייל בלייזרס. Amanda Loman, GettyImages
איפה הוא יפתח את העונה? לילארד/GettyImages, Amanda Loman

את גל העזיבה של הסופרסטארים שעלול לקרות בקיץ בפילדלפיה, רואים ב-"ESPN" כאפשרות שהנפילה הגדולה ביותר של קבוצה בעונה הקרובה תהיה של הסיקסרז. מיד אחרי הפרנצ'ייז שנכשל בכל פעם בשנים האחרונות בפלייאוף, נמצאות פורטלנד, דאלאס וממפיס.

על השאלה של היכן ישחק לילארד בעונה הקרובה, התשובות אינן חד משמעיות. בעוד פורטלנד מובילה בסיכויים להשאיר את הרכז לעונה נוספת, מיאמי היא מועמדת בכירה לקלוט אותו וליצור שיתוף פעולה אדיר בקו האחורי יחד עם ג'ימי באטלר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
צ'ט הולמגרן, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. Alex Goodlett, GettyImages
באוקלהומה מצפים לשובו. הולמגרן/GettyImages, Alex Goodlett

בנוגע לקבוצה שתעשה את הקפיצה המשמעותית ביותר, אוקלהומה היא המועמדת העיקרית להיות זאת שתעשה את המקפצה לפלייאוף עם חזרתו של צ'אט הולמגרן שנפצע לפני פתיחת העונה שעברה ואפילו לא הספיק לערוך בתור רוקי הופעת בכורה בליגה הטובה בעולם. יחד עם שיי גילג'ס-אלכסנדר, בארצות הברית צופים זינוק של הקבוצה הצעירה והמלהיבה מהמערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully