וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעיד בסול: "ההחלטה הגיעה בגלל איך שנראינו, לא בעקבות התוצאה"

הבעלים של מכבי בני ריינה התראיין לתכנית הספורט של רדיו 103fm ושיתף על ההחלטה לבטל את אימוני הקבוצה: "אם בישלת דברים לא נכונים, תקבל דברים לא טעימים. כל אחד צריך לשבת ולחשוב איך הוא מביא מעצמו יותר. אין חסינות בכדורגל"

דריבל, 22.8/עריכה: זיו שטיינר

אחרי שקבוצתו סיימה במקום האחרון במשחקי הדירוג של גביע הטוטו עם הפסד 2:1 להפועל פתח תקוה, סעיד בסול, בעלי מכבי בני ריינה, הודיע כי הוא מבטל את אימוני הקבוצה בדרישה מהשחקנים לחשבון נפש. אחרי ההחלטה שלו, בסול התראיין לתכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר על ההחלטה ולקראת פתיחת העונה של הקבוצה.

"אני מצפה שהם ישבו מול המראה ויעשו חשבון נפש בינם לבין עצמם, ואחר כך נחזור לדברים הרגילים", פתתח הבעלים את דבריו. "כל משחק הוא משחק לא קל, לא משנה מול מי אתה משחק. ההחלטה הזו לא באה בגלל התוצאה, אלא בגלל איך שנראינו. אם אנחנו רוצים לדעת איך לפתור את הבעיה זו הדרך שלי - כל אחד צריך לשבת ולחשוב על מנת להביא מעצמו יותר. נכון לעכשיו שום דבר לא מאוחר".

על מעמד המאמן שרון מימר ושאר שחקני הסגל הוסיף: "אין משהו חסין בכדורגל, הכל דינמי. אני לא רוצה לשחרר אף אחד, אין לי תוכניות כאלה. אני מאמין שעדיין יש לנו סגל טוב וקבוצה טובה ומאמן מהטובים בליגה, ואני מאמין שהדברים יסתדרו".

הבעלים של בני ריינה, סעיד בסול. מאור אלקסלסי
"אין מישהו חסין בכדורגל". בסול/מאור אלקסלסי

האזינו לדבריו של סעיד בסול

בסול סיפר כי על אף שהמאמן והשחקנים רצו לדבר איתו, הוא החליט לא לשוחח עם אף אחד בשלב זה, אך הדגיש: "יש לנו סגל טוב. לפני שלושה שבועות שיחקנו נגד נתניה ולא הייתה מבדיל ביננו לבין נתניה. יש עליות וירידות, ואנחנו נעשה הכל בכדי לשפר את המצב. אם נצליח נצליח, ואם לא אז מה שבישלת אכלת. אם בישלת דברים לא נכונים, קיבלת דברים לא טעימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully