וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאגן בריינה: סעיד בסול ביטל את אימוני השבוע, מספר שחקנים ישוחררו?

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 11:05

הבעלים זעם אחרי ההפסד להפועל פתח תקוה ובנוסף לביטול האימונים, שוקל לבצע זעזועים בסגל. שרון מימר מחפש שחקן כנף זר אחרי שג'וזף אדה הנבחן לא הרשים ושוחרר

תקציר: הפועל פתח תקוה - מכבי בני ריינה 1:2/ספורט1

מכבי בני ריינה הפסידה אמש 2:1 להופעל פתח תקוה וסיימה את משחקי הדירוג בגביע הטוטו במקום ה-14 והאחרון. בסיכום הכללי של ההופעה במפעל, סיימה ריינה חמישה משחקים ללא אף ניצחון, כאשר בשלב הבתים היו לה שלוש תוצאות תיקו והפסד ואמש כאמור הפסד נוסף. אומנם מדובר רק בגביע הטוטו, אבל ההפסד אמש גרם לבלאגן גדול.

הבעלים סעיד בסול זעם על היכולת החלשה של חלק מהשחקנים והודיע שכל אימוני הקבוצה עד יום שבת מבוטלים. בקבוצה ממתינים להרגעת הרוחות ומחכים להתפתחויות, כשלא מן הנמנע שמספר שחקנים ישוחררו מהסגל, עוד לפני שריקת הפתיחה של ליגת העל.

סעיד בסול, בעלים בני ריינה. דני מרון
הודיע שהאימונים מבוטלים/דני מרון

בני ריינה תפתח את משחקיה בליגת העל בשבת הקרובה במשחק חוץ נגד מכבי נתניה. בקבוצה מודעים לכך שיש דברים שדרושים תיקון או שיפור ואמרו: "ברור לנו שמעכשיו זה המאני טיים שלנו. הליגה זה הדבר האמיתי. נכון שאנחנו לא ממעיטים בערכו של גביע הטוטו, אבל עם כל הכבוד, היה חשוב לנו לחלק עומסים ולשמור כוחות לפתיחת הליגה".

שחקן הכנף הניגרי, ג'וזף אדה, שנבחן במשחקים האחרונים שוב לא הרשים ושוחרר מהקבוצה. המאמן שרון מימר ממשיך בחיפושים אחר שחקן כנף זר לחיזוק החלק הקדמי ובמועדון ינסו להביא זרים נוספים למבחנים על מנת לנסות ולהתחזק עוד לפני סגירת חלון ההעברות באמצע ספטמבר. בקבוצה ינסו להכשיר את רועי שוקרני הפצוע לקראת משחק החוץ בנתניה ובהמשך השבוע תיתברר כשירותו להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully