וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי: מולדה תקווה להפתיע את גלאטסראיי, בראגה ופנאתינייקוס בקרב

הנורבגים ינסו להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות מול קבוצת הפאר הטורקית אחרי היעדרות מאז תחילת המילניום, היוונים יתארחו בפורטוגל במטרה להמשיך את מסע הקסם (22:00)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.8/ספורט1

במקביל למשחק שיערך מחר בערב (רביעי, 22:00) בין מכבי חיפה ליאנג בויז, עוד שני משחקים יתקיימו במסגרת פלייאוף ליגת האלופות. בראגה תתמודד נגד פנאתינייקוס שעלתה בתום דרמת ענק מהסיבוב הקודם נגד מארסיי, בעוד מולדה תארח את גלאטסראיי החזקה.

עוד בכדורגל עולמי

ברומה, שחקן בראגה חוגג. Octavio Passos, GettyImages
מגיעים פייבוריטיים, אך נגד יריבה עקשנית. ברומה/GettyImages, Octavio Passos

בראגה - פנאתינייקוס (22:00)

המסע המרשים של היוונים במוקדמות ליגת האלופות קיבל זריקת מרץ אחרי הדרמה הענקית מול מארסיי בסיבוב הקודם, כאשר בסופו של דבר פאו ניצחה בדו קרב פנדלים את קבוצת הפאר הצרפתית בדרך למפגש מול בראגה. הירוקים לא השתתפו בשלב הבתים של ליגת האלופות מאז עונת 2010/11, בעוד הפורטוגלים לא עשו זאת כבר עשור. שתי הקבוצות שצמאות להמנון המפעל באופן קבוע, ולא רק פעמיים בשלב הפלייאוף, יפגשו לאחד הקרבות הצמודים ביותר של השלב הנוכחי, כשהמארחת כבר החלה את העונה שלה בליגה המקומית עם הפסד לפמליקאו וניצחון בחוץ שערערו מעט את הקבוצה לקראת צמד המפגשים הקריטי נגד פנאתינייקוס.

שחקני גלאטסראיי חוגגים. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
ישובו לשלב הבתים אחרי שלוש שנות בצורת? גלאטסראיי/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

מולדה - גלאטסראיי (22:00)

ללא לוקאס טוריירה המורחק ועם ווילפריד זאהה שמחכה לערוך בכורה, אך עדיין פצוע ועשוי לשבת בחוץ פעם נוספת, האימפרייה הטורקית תנסה לשוב לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי שלוש שנות היעדרות שהרגישו כמו נצח. אחרי תיקו מאופס במחזור הפתיחה של הליגה הטורקית, גלא יצאה בהצהרת כוונות עם 0:2 על טרבזונספור, ועל אף השאלתו של ניקולו זאניולו לאסטון וילה, הקבוצה הטורקית מלאה בסגל נוצף למדי עם התקפה אימתנית שתקשה על המארחת הנורבגית, שמגיעה כאנדרדוג מובהק. כבר בסיבוב הקודם מולה התקשתה וניצחה רק בהארכה את קלאקסביק על מנת להגיע לשלב הפלייאוף, אך היעדרות מתחילת המילניום הנוכחי גורמת לאוהדי הקבוצה הנורבגית רצון לא להסתפק רק בשלב בתים של הליגה האירופית, אלא בהרבה יותר מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully