וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכול או כלום": רונאלדו פוגש את דאבור בקרב על ליגת האלופות של אסיה

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 10:00

אחרי שני הפסדים מבישים בליגה הסעודית, אל נאסר חייבת לנצח את שבאב אל אהלי כדי להעפיל למפעל היוקרתי. טאליסקה לא בסגל, בתקשורת המקומית משחיזים סכינים

תקציר הפעולות של כריסטיאנו רונאלדו מול אל הילאל בגמר גביע האלופות הערבי/מתוך טוויטר

מונס דאבור רשם רשם בכורה מוצלחת במדי שבאב אל אהלי כאשר פתח בהרכב קבוצתו שניצחה בקלות 0:3 בליגה, זאת למרות הרחקתו כבר בדקה ה-19 של בוגדן פלאניץ' אקס מכבי חיפה. אבל עם כל הכבוד למשחק הזה, הערב (20:20) מצפה לקבוצה משחק חשוב הרבה יותר: קרב ראש בראש נגד אל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו למשחק שבו המנצחת תשחק בליגת האלופות של אסיה והמפסידה תישאר בחוץ.

מונס דאבור, שחקן שבאב אל אהלי. שבאב אל אהלי, אתר רשמי
יחגוג גם על חשבון רונאלדו? דאבור/אתר רשמי, שבאב אל אהלי

אל נאסר פייבוריטית על הנייר, אך הקבוצה שהחתימה הקיץ כוכבים נוספים כמו מרצ'לו ברוזוביץ', סאדיו מאנה, סקו פופאנה ואלכס טלס נמצאת במצב ממש לא אידיאלי. הקבוצה פתחה את הליגה הסעודית עם שני הפסדים מפתיעים ולמשחק הערב הקבוצה יכולה לרשום רק חמישה זרים.

מאחר שכך, לואיס קסטרו המאמן החדש הותיר מחוץ לסגל את טאליסקה המצוין, מי שהיה הכוכב והסמל הגדול של הקבוצה לפני נהירת הכוכבים לשם. בתקשורת המקומית מופעל לחץ גדול על רונאלדו ואל נאסר, שפתחו כאמור את הליגה בצורה קטסטרופלית וכעת מתמודדים מול קבוצה חזקה מאוד מאיחוד האמירויות, שמלבד פלאניץ' ודאבור, מתפארת בסגל שכולל גם ארבעה שחקנים ברזילאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully