וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזיאה וויטהד חתם, עירוני נס ציונה השלימה את בניית הסגל

הגארד האמריקאי ששיחק בעברו ב-NBA ובעונה שעברה היה בגרמניה ובטורקיה, חתם לעונה: "מועדון עם היסטוריה של הצלחות ואני מקווה להמשיך אותה גם השנה"

הפועל ירושלים מציגה את גל מקל/צילום: רוני כנפו עריכת וידאו: אביעד בלילי

אלעד חסין סגר את הסגל לעונת המשחקים הקרובה, כאשר הבוקר (שלישי) אישרה עירוני נס ציונה כי הגארד האמריקאי אייזיאה וויטהד חתם לעונה הקרובה. וויטהד (28, 1.93 מטר) שיחק בעברו בברוקלין נטס מה-NBA, אבל בעונה שעברה היה בלודוויגסבורג הגרמנית ובבשיקטאש הטורקית.

המאמן אלעד חסין אמר לאחר צירופו: "אנחנו שמחים על החתימה של אייזיאה ווייטהד. לאחר קיץ ארוך מצאנו שחקן עם הנתונים שחיפשנו - רכז סקורר, פיזי, עם קשיחות בהגנה וניסיון ברמות הגבוהות. אייזיאה הוא התאמה מעולה לסגנון שחיפשנו, איתו ויחד עם שאר השחקנים אנחנו רוצים ומקווים להשיג את היעדים שהצבנו לעצמנו".

ווייטהד הוסיף: "אני שמח להצטרף למשפחת נס ציונה העונה. יש למועדון הזה היסטוריה של הצלחות, ואני מקווה להמשיך אותה יחד גם השנה."

אייזיאה וויטהד, שחקן עירוני נס ציונה. עירוני נס ציונה, אתר רשמי
בעברו ב-NBA, בעונה הבאה בנס ציונה. אייזיאה וויטהד/אתר רשמי, עירוני נס ציונה

וויטהד ישלים את הקו האחורי ביחד עם יאיר קרביץ, דמונטה הארפר והמתאזרח דאסטי האנאס ומלבד הגארדים הסגל של אלעד חסין כולל בין השאר את שחקני הפנים איתי שגב וג'רום מיינסי שממשיך לעונה שלישית והפורוורדים וינס אדוארדס, תומר לוינסון וצוף בן משה.

כאמור, וויטהד (28, 1.93) שיחק שנתיים באוניברסיטת סיטון הול ויצא לדראפט בשנת 2016 כשהוא נבחר במקום ה-42 על ידי יוטה, אך נשלח בטרייד לברוקלין. הוא שיחק שנתיים בנטס, כולל תקופות בליגת הפיתוח, כשהוא רושם 7.2 נקודות ב-89 משחקים בברוקלין.

מהשלב הזה וויטהד עבר בהרבה תחנות. בקיץ 2018 חתם בלוקומוטיב קובאן, אך בינואר 2019 שוחרר ועבר לליגת הפיתוח. את עונת 2019/20 הוא פתח באסטנה, אך שוחרר אחרי חמישה משחקים בלבד. רגע לפני פרוץ הקורונה הוא הצטרף למורנר בר ממונטנגרו, ושיחק בקבוצה גם בעונה לאחר מכן. בקיץ 2021 הצטרף לבשיקטש, והיה אחד מכוכבי הקבוצה. את העונה שעברה פתח בלודוויגסבורג, אך במהלך העונה חוזהו בוטל והוא חזר לבשיקטש במדיה רשם 5.1 נקודות בלבד למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully