וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובה לנעול את הסגל: נס ציונה הגיעה להבנות עם אייזיאה וויטהד

18.8.2023 / 9:29

הגארד האמריקאי (28, 1.93) שנבחר במקום ה-42 בדראפט 2016 ושיחק 89 משחקים במדי ברוקלין נטס, צפוי להצטרף לקבוצה של אלעד חסין אחרי שהעביר את העונה שעברה בגרמניה וטורקיה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8/ספורט1

עירוני נס ציונה צפויה לסגור את הסגל עם צירופו של הגארד האמריקאי אייזיאה וויטהד שהעביר את העונה שעברה בלודוויגסבורג הגרמנית ובשיקטאש הטורקית. הכתומים הגיעו להבנות עם הגארד, שצפוי לחתום ולהשלים את הקו האחורי ביחד עם יאיר קרביץ, דמונטה הארפר והמתאזרח דאסטי האנאס.

וויטהד (28, 1.93) שיחק שנתיים באוניברסיטת סיטון הול ויצא לדראפט בשנת 2016 כשהוא נבחר במקום ה-42 על ידי יוטה, אך נשלח בטרייד לברוקלין. הוא שיחק שנתיים בנטס, כולל תקופות בליגת הפיתוח, כשהוא רושם 7.2 נקודות ב-89 משחקים בברוקלין.

אייזיאה וויטהד, שחקן ברוקלין נטס. Tim Warner, GettyImages
בדרך לנס ציונה. אייזיאה וויטהד בימיו בברוקלין/GettyImages, Tim Warner

מהשלב הזה וויטהד עבר בהרבה תחנות. בקיץ 2018 חתם בלוקומוטיב קובאן, אך בינואר 2019 שוחרר ועבר לליגת הפיתוח. את עונת 2019/20 הוא פתח באסטנה, אך שוחרר אחרי חמישה משחקים בלבד. רגע לפני פרוץ הקורונה הוא הצטרף למורנר בר ממונטנגרו, ושיחק בקבוצה גם בעונה לאחר מכן. בקיץ 2021 הצטרף לבשיקטש, והיה אחד מכוכבי הקבוצה. את העונה שעברה פתח בלודוויגסבורג, אך במהלך העונה חוזהו בוטל והוא חזר לבשיקטש במדיה רשם 5.1 נקודות בלבד למשחק.

מלבד הגארדים הסגל של אלעד חסין כולל את שחקני הפנים איתי שגב וג'רום מיינסי והפורוורדים וינס אדוארדס, תומר לוינסון וצוף בן משה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully