וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחד הסנטרים האמינים באירופה": סורקין ממשיך לקצור מחמאות

הקיץ שבו שחקן מכבי תל אביב "סיפק חותמת" למעמדו לא עבר מתחת לרדאר, למרות שנבחרת ישראל לא עלתה לטורניר הקדם אולימפי: "הוא כמעט היה הסיוט של בוסניה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.8/ספורט1

השבחים לרומן סורקין ממשיכים להגיע אחרי קיץ בו הסנטר היווה את נקודת האור בנבחרת ישראל שלא הצליחה להעפיל לטורניר הקדם אולימפי. שחקן מכבי תל אביב הראה התקדמות גדולה במדים הלאומיים, וסומן כאחד מחמשת המצטיינים בטורניר שהתקיים באסטוניה ופולין.

"זו הייתה ההזדמנות של סורקין לבסס את עצמו כאחד הסנטרים הכי אמינים בכל נבחרות הכדורסל באירופה, ואיזו חותמת הוא סיפק לכך", נכתב על כוכב הנבחרת באתר פיב"א. "הוא כמעט היה הסיוט של בוסניה", הוסיפו על תצוגת השיא של סורקין, שהגיעה דווקא במשחק שהביא להדחתה של ישראל, עם 28 נקודות ו-9 ריבאונדים נגד שחקן ה-NBA יוסוף נורקיץ' וחבריו.

רומן סורקין נבחרת ישראל. פיב"א
לא עבר מתחת לרדאר. רומן סורקין/פיב"א

סורקין סיים את ארבעת המשחקים בטורניר עם ממוצעים של 19.5 נקודות, 7.8 ריבאונדים, 53.6% מהשדה ומדד 20.5 למשחק. בשורה לא פחות מעודד מבחינתה של מכבי תל אביב לקראת עונת היורוליג הקרובה, היא העובדה שהסנטר שלה הראה תעוזה גדולה יותר בכל הקשור לזריקות מחוץ לקשת, עם 0.8 שלשות מתוך שלושה ניסיונות בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully