וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והשיר הזה תמיד יתנגן: מכבי נתניה שוב עברה מהפכה, ושוב אופטימית

20.8.2023 / 16:15

החשש שהתסריט של אטפלד ולם ישוחזר, הפרידה (המתוכננת) משלושה עוגנים בסגל, הזר שיקבל את המפתחות וההיערכות להתפתחות הבאה בשוק. רגע לפני המשחק מול הפועל באר שבע ופתיחת העונה בליגה, במועדון מאמינים שגם הפעם הקבוצה תסלול את דרכה לצמרת

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 0:3 על בני סכנין בגביע הטוטו/ספורט1

בסוף השבוע הושלמה מכירתו של עומרי גנדלמן ממכבי נתניה לגנט הבלגית. מעבר לסכום הגבוה שנכנס לקופת המועדון המוערך בכ-2.525 מיליון יורו, נקבעה גם עובדה מעניינת והיא שנתניה איבדה עוגן שלישי חשוב ומשמעותי מהסגל של העונה שעברה, אחרי שגם רז שלמה וגם פטריק טוומאסי כבר נמכרו מוקדם יותר במהלך הפגרה.

לאבד שלושה עוגנים כאלה זה לא עניין של מה בכך, בעיקר כשטרם התקבל הרושם על המחליפים שכן הגיעו במקומם. מעניין יהיה לראות איך כל זה ישפיע על פתיחת העונה של היהלומים בליגה. בשנתיים האחרונות פתחה מכבי נתניה בצורה רעה מאוד את ליגת העל ופעמיים זה הביא בסופו של דבר לפיטורי המאמן. לפני שנתיים היה זה ריימונד אטפלד ששילם את המחיר ובני לם מונה במקומו, במהלך שאחריו הקבוצה חזרה לפרוח. בעונה שעברה לם עזב אחרי פתיחה לא טובה ועוזרו רן קוז'וך מונה במקומו והצליח להביא את הצהובים-שחורים מתחתית הטבלה עד לפלייאוף העליון ולגמר גביע המדינה. קוז'וך כבונוס על הישגיו קיבל חוזה לעונה נוספת והפעם המשימה לפתוח בצורה מוצלחת תהיה מוטלת על כתפיו.

רן קוז'וך, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
הפעם המשימה מוטלת על כתפיו. קוז'וך/ברני ארדוב

כבר במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה, דיברו קוז'וך וגם המנהל המקצועי אלמוג כהן על הצורך לפתוח טוב את העונה כדי לא להיגרר לכדור שלג שלא תמיד מצליחים לעצור, כפי שקרה בשנתיים האחרונות. קוז'וך ממש סימן את פתיחת העונה בצורה חיובית כאחת המטרות המוצהרות שעומדות בפני הקבוצה.

בכל הנוגע לשינויים בסגל, בנתניה טוענים שהם היו למעשה בלתי נמנעים. כבר בינואר של העונה שעברה הובטח לפטריק טוומאסי וגם לאיגור זלאטנוביץ' שבקיץ הזה יאשרו להם לעזוב אם יגיעו הצעות מתאימות, אחרי שהשניים לא שוחררו בעונה שעברה למרות שכן רצו לעזוב וכן היו עליהם הצעות כספיות גבוהות שנדחו. הנחת העבודה הייתה זהה גם לגבי רז שלמה, כשהיה ברור שהיכולת הטובה שהציג תביא הצעות מבחוץ.

טוומאסי לא שוחרר עד שלא נסגרה עסקת הבאתו של שחקן הכנף ראצ'יד צ'ירינו, שבנתניה בונים עליו הרבה מאוד לקראת העונה הקרובה. גם רז שלמה לא שוחרר ללובן הבלגית עד שלא סוכמה עסקת ג'ואל אבו חנא, שאמור להיות בורג חשוב בהגנה. מי שבוודאות ישאר בסגל גם בעונה הזאת הוא הקשר בוריס אנו, שהפך להיות השחקן המרכזי בהרכב של נתניה. אנו הפך להיות מוערך מאוד ולאחרונה אף שודרג שכרו כדי לתת לו הרגשה טובה לקראת פתיחת העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
מכבי נתניה מצפה לקפיצת מדרגה דווקא אחרי המהפכה בסגל/ברני ארדוב

"בסופו של דבר מכרנו את כל מי שרצינו למכור. המנייה של שלושת השחקנים שמכרנו הייתה כרגע בשיא", אומרים בנתניה בהתייחסות למכירתם של שלמה, טוומאסי וגנדלמן. "מעכשיו או שהיא תרד או שנמכור ונמקסם את הרווחים האפשריים. לכל שחקן יש מה שנקרא 'חיי מדף' בכל קבוצה. אנחנו חושבים שגם רז, גם פטריק וגם גנדלמן, לא היו יכולים להיות טובים יותר ממה שהם היו עד היום עבור נתניה ולכן הגיעה העת למכור ולתת להם ללכת".

אחרי שהכניסו לקופת המועדון למעלה מארבעה מיליון יורו, הוציאו בנתניה כמיליון יורו על צירופם של ראצ'יד צ'ירינו, בר כהן, עוז בילו, סטניסלב בילנקי, איתי בן שבת וג'ואל אבו חנא שהגיע בהעברה חופשית. בנתניה מתכוונים לצרף עוד שחקן או שניים, כאשר שמם של עידו שחר וגיא מזרחי ממכבי תל אביב חזק על הפרק. בצוות המקצועי מאמינים לחלוטין שהסגל הקיים טוב מספיק כדי להגשים את המטרות לעונה הקרובה. בנתניה מאמינים שעוז בילו ואחמד סלמן יעשו קפיצת מדרגה נוספת, אחרי שהעונה שעברה הייתה עונת התאקלמות עבורם בקבוצה ובעיקר מקווים שבר כהן יצליח לתת השנה מספרים שהוא לא הצליח לתת בעונות הקודמות.

לצד האופטימיות של אנשי נתניה, צריך לזכור כמה דברים. ג'ואל אבו חנא יעמוד למבחן ויצטרך להיכנס לנעליו של רז שלמה, צ'ירינו אמור לספק מספרים שיתקרבו למה שהציג טוומאסי ולצד כל אלה, גם השוער הצעיר תומר צרפתי שמקבל צ'אנס כשוער ראשון ועד עכשיו בהחלט מרשים, יצטרך להוכיח שמקומו בליגת העל.

גורמים במועדון ערוכים גם לעזיבתו של איגור זלטאנוביץ', אם וכאשר תגיע עליו הצעה כספית גבוהה מספיק, זאת אחרי צירופו של סטניסלב בילנקי כבר בעונה שעברה. אם זלטאנוביץ' יימכר, יצורף חלוץ ישראלי נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully