וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנדלמן חתם בגנט, מכבי נתניה תקבל עבורו 2.525 מיליון יורו

18.8.2023 / 16:42

הקשר השלים את מעברו לבלגיה בחוזה לארבע שנים. לוואלה! ספורט נודע כי סגל סירב לשחררו תחילה, אלא שעם החזרה מהולנד נרשמה תפנית בעלילה. וגם: כמה אחוזים יקבלו היהלומים במקרה של מכירה עתידית?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8/ספורט1

עומרי גנדלמן חתם היום (שישי) על חוזה לארבע השנים הבאות בגנט ובכך הושלמה עסקת המכירה הגדולה ביותר בתולדותיה של מכבי נתניה. לוואלה! ספורט נודע כי סכום המכירה הסופי עומד על 2.525 מיליון יורו ובנוסף לכך השאירו לעצמם היהלומים 20 אחוז ממכירה עתידית של הקשר.

המגעים בין הבלגים לראשי מכבי נתניה החלו כבר לפני כחודש וחצי, אולם אז הטיל וטו הבעלים אייל סגל על המעבר ולא הסכים לשחרר את גנדלמן. בנתניה הציבו תג מחיר גבוה בשלב מוקדם של המגעים, אך הבלגים לא ויתרו ופנו שוב בהצעה נוספת ומשודרגת לרכישת הקשר.

עומרי גנדלמן, שחקן גנט. גנט, אתר רשמי
עסקה היסטורית עבורו ועבור מכבי נתניה. גנדלמן/אתר רשמי, גנט

ליגיונר חדש: גנט מציגה את גנדלמן

הנחת העבודה בנתניה בתחילת הקיץ הייתה להשאיר את גנדלמן בסגל גם לעונה הנוכחית ולייעד לו מקום בהרכב, אך ההצלחה הגדולה שלו בנבחרת הצעירה הביאה את הקשר ונציגיו לשנות כיוון ולבקש לעזוב כבר בקיץ הנוכחי. אחרי התייעצות משותפת של ראשי המועדון ואנשי הצוות המקצועי, הוחלט לאפשר לקשר לעזוב ולהגשים את חלומו לעבור לשחק באירופה.

המפנה קרה עם חזרת הקבוצה ממחנה האימונים בהולנד, כאשר ראשי גנט פנו שוב לאייל סגל וביקשו לרכוש את הקשר שהצטיין ביורו האחרון. הפעם החליט סגל, לאחר שקיבל אור ירוק מהמאמן רן קוז'וך והמנהל המקצועי אלמוג כהן, שלא לעמוד בדרכו של הקשר ובתום משא ומתן קצר של מספר ימים נסגרה העסקה, כאמור בסכום של 2.525 מיליון יורו שייכנסו בקרוב לקופת היהלומים בנוסף ל-20 אחוזים מהעברה העתידית.

במכבי נתניה מתכוונים להתחזק בעוד שחקן ישראלי או שניים עד סגירת חלון ההעברות בעוד כחודש, כאשר שמותיהם של המגן גיא מזרחי והקשר עידו שחר, שניהם ממכבי תל אביב, נמצאים חזק על הכוונת. בנתניה לוקחים בחשבון שגם איגור זלאטנוביץ' יימכר בסופו של דבר ואם אכן כך יקרה, ינסו לצרף חלוץ ישראלי נוסף לרוטציה לצידו של סטניסלב בילנקי וראצ'יד צ'ירינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully