וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס הרשימה בפתיחת העונה, לאציו שוב הפסידה ללצ'ה

הגברת הזקנה השיגה 0:3 קליל על אודינזה, סארי ושחקניו הפסידו בפעם השלישית בארבעת המפגשים האחרונים מול היריבה. רומא סחטה 2:2 מסלרניטנה, 0:2 לאטאלנטה על ססואולו

תקציר: יובנטוס - אודינזה 0:3/ספורט1

ארבעה משחקים נערכו היום (ראשון) במסגרת המחזור הראשון בסרייה A. התפריט נפתח עם תיקו קצבי בין רומא לסלרניטנה, במקביל לניצחון של אטאלנטה על ססואולו. בהמשך הערב הרשימה יובנטוס עם 0:3 על אודינזה, בעוד לאציו אכזבה והפסידה 2:1 ללצ'ה.

אנטוניו קנדרבה, סלרניטנה. Francesco Pecoraro, GettyImages
המהפך שלו לא הספיק לניצחון. קנדרבה/GettyImages, Francesco Pecoraro

רומא - סלרניטנה 2:2

בהיעדרו של ז'וזה מוריניו המורחק, ניהלו את המשחק עוזריו שאחד מהם הוא ברונו קונטי, שזכה לתהילה דומה לזו של פרנצ'סקו טוטי בימיו כשחקן בשנות ה-70 וה-80, וכונה "ראש העיר של רומא". זה לא הספיק לג'אלורוסי כדי להשיג שלוש נקודות, אבל לפחות לאנדרו פארדס שעלה למשחקו הראשון בקדנציה השנייה בקבוצה מבירת איטליה סיפק בישול חשוב שהציל מהפסד. אנדרה בלוטי העלה את המארחת ליתרון (17) לפני שאנטוניו קנדרבה הוותיק הפך (36, 49). חלוץ רומא ניצל את הבישול של פארדס (82) וקבע שוויון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן יובנטוס אדריאן ראביו. Alessandro Sabattini, GettyImages
קלי קלות. ראביו/GettyImages, Alessandro Sabattini

אודינזה - יובנטוס 3:0

יובנטוס התחדשה מעט בחלון ההעברות ומתחילה עונה כרגיל עם שאיפות גדולות. ניקולו פאיולי ומתיאה די שיליו פצועים, אבל טימותי וואה רשם הופעת בכורה וכוכבי העונה שעברה הם אלה שנתנו את הטון - תחילה היה זה פדריקו קייזה (2), דושאן ולאחוביץ' הוסיף מהנקודה הלבנה (20), לפני שאדריאן ראביו סגר עניין בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. יובה עם ניצחון רביעי ברציפות על אודינזה.

שחקן לאציו לואיס אלברטו. Maurizio Lagana, GettyImages
אכזבה. לואיס אלברטו/GettyImages, Maurizio Lagana

לצ'ה - לאציו 1:2

לא לפתיחת העונה הזו פילל מאוריציו סארי. צ'ירו אימובילה דווקא כבש ראשון (26), אך המארחת הפתיעה עם מהפך דרמטי דרך פונטוס אלקמוויסט (85) ופדריקו די פרנצ'סקו, ובכך המשיכה את הרצף הנהדר שלה מול לאציו - משחק רביעי ברציפות ללא הפסד, מתוכם שלושה ניצחונות.

שארל דה קטלארה, אטאלנטה. Emmanuele Ciancaglini, GettyImages
בכורה מוצלחת גם לו. דה קטלארה/GettyImages, Emmanuele Ciancaglini

ססואולו - אטאלנטה 2:0

"לה דאה" הייתה בדרך להשיג רק נקודה באמיליה-רומאניה, אבל הרכש הטרי שארל דה קטלארה שהגיע ממילאן ועלה להופעת בכורה בדקה ה-46, מצא את הרשת 38 דקות אחר כך. נדיר זורטאה קינח עם השני (93) ואטאלנטה פתחה את העונה ברגל ימין.

משחק נוסף: לצ'ה - לאציו (21:45)

המחזור יושלם ביום שני עם שני משחקים:

טורינו - קליארי (19:30, ספורט4)
בולוניה - מילאן (21:45, ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully