וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאיירן נלהבים מקיין, טוכל: "בכורה טובה? הוא היה נהדר"

החלוץ ערך בכורה נהדרת עם שער ובישול מול ברמן: "מלחיץ להגיע לסביבה חדשה, אבל התגברתי על זה". המאמן שיבח: "הוא מיד הורגש"

תקציר: ורדר ברמן - באיירן מינכן 4:0/ספורט1

עונת 2023/24 בבונדסליגה יצאה אמש (שישי) לדרך עם האלופה באיירן מינכן, שרשמה 0:4 בחוץ על ורדר ברמן במשחק שעמד בסימן הארי קיין. אחרי ההפסד המאכזב בסופרקאפ הגרמני ללייפציג, הכוכב החדש פתח בהרכב וערך בכורה בבונדסליגה. אקס טוטנהאם מיד הטביע את חותמו עם שער ובישול בניצחון האלופה.

שחקן באיירן מינכן הארי קיין חוגג עם לירוי סאנה. FOCKE STRANGMANN/AFP, GettyImages
בכורה מוצלחת. קיין חוגג עם סאנה/GettyImages, FOCKE STRANGMANN/AFP

"זה היה ערב נחמד", סיכם קיין את הבכורה שלו, "פתחנו טוב עם שער מוקדם ואחרי זה היה קשה. היו להם כמה הזדמנויות. אני שמח שהבקעתי את השער השני. אחרי זה, השחקנים שעלו מהספסל עשו עבודה נהדרת".

על המועדון החדש שלו: "זה קצת מלחיץ להתחיל פרק חדש בסביבה חדשה ומועדון חדש. אבל ברגע שאתה על המגרש, אתה שוכח מהכול. זה היה משחק הרבה יותר טוב בהשוואה למשחק מול לייפציג. התגוננו היטב ואני מאוד שמח שלא ספגנו".

תומאס טוכל היה קצת יותר נלהב מקיין ואמר על החלוץ החדש שלו: "טוב? זה בלשון המעטה. הוא היה נהדר. הנוכחות שלו, האישיות שלו. הדרך שבה הוא מתאמן. הוא פתח מיד עם בישול ושער. אנחנו מקווים שהוא ימשיך ככה".

על המשחק של באיירן: "שיחקנו טוב מאוד מההתחלה ועד הסוף. לא היו לנו עליות וירידות. היה קצת קשה בפתיחת המחצית השנייה, אבל התגברנו על זה ביחד. היינו סבלניים ולא עשינו דברים משוגעים. הגול של קיין הכריע את המשחק. זה היה צעד ראשון טוב בכיוון הנכון".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully