וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האמנו והיינו קרובים, אך צריך להודות שהנבחרת הטובה יותר ניצחה"

18.8.2023 / 23:44

אריאל בית הלחמי סיכם את הפסד הנבחרת לבוסניה: "זה כואב, מאוד רצינו והשחקנים נתנו הכל. הניסיון והפיזיות הכריעו, הרבה הערכה לשחקנים שלקחו חלק"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8/ספורט1

נבחרת ישראל בכדורסל הודחה הערב (שישי) במוקדמות הטורניר הקדם אולימפי בשלב חצי הגמר עם הפסד 86:77 לבוסניה, ובכך איבדה סיכוי להגשים את חלום העלייה למשחקים האולימפיים בפריז בקיץ הבא. מול הנבחרת ניצב סגל חזק עם שחקנים מה-NBA ומריאל מדריד, אך בכל זאת השחקנים של אריאל בית הלחמי נשארו בתמונה לכל אורך הדרך.

היריבה הבלקן בכל זאת הצליחה לשמור על היתרון בדקות האחרונות חרף יכולת נהדרת של רומן סורקין וים מדר, והיא תהיה זו שתפגוש את פולין ביום ראשון לקרב על המקום בטורניר הקדם אולימפי בקיץ הבא.

אריאל בית הלחמי, מאמן נבחרת ישראל בכדורסל. ברני ארדוב
הפסד כואב. בית הלחמי/ברני ארדוב

מאמן אריאל בית הלחמי סיכם את המשחק וגם את הקיץ הראשון שלו כמאמן נבחרת ישראל הבוגרת: "הפסד כואב כי באמת האמנו והיינו קרובים, אבל בסוף גם הניסיון וגם הפיזיות הכריעו. מאוד רצינו, השחקנים נתנו את הכל, היה קשה וגם צריך להודות על האמת שהנבחרת היותר טובה ניצחה. אני מאוד שמח על החודש הזה, בסופו של דבר רוצה להגיד תודה והערכה לשחקנים שהיו איתנו מתחילת ההכנה ולאלה שהיו איתנו בטורניר, למי שנשאר, ומגיע להם הרבה הערכה. נתראה בפברואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully