וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחוזה עד 2026: לוצ'אנו ספאלטי מונה למאמן נבחרת איטליה

המאמן שהוביל את נאפולי לאליפות ייכנס לנעליו של רוברטו מאנצ'יני עד למונדיאל הבא, אך קודם ינסה להוביל את אלופת אירופה ליורו. ירוויח 3 מיליון יורו בשנה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8/ספורט1

לוצ'אנו ספאלטי אמנם עזב את נאפולי לאחר שהוביל אותה לאליפות היסטורית והראשונה בקריירה שלו, אך הוא לא נותר מחוסר עבודה לזמן רב. הערב (שישי) מונה ספאלטי בן ה-64 באופן רשמי למאמן נבחרת איטליה, והוא ייכנס לנעליו של רוברטו מאנצ'יני שהתפטר בתחילת השבוע לקראת מינויו הצפוי בנבחרת ערב הסעודית. לפי דיווחים בארץ המגף, הוא ירוויח כ-3 מיליון יורו בשנה.

האיטלקי הוותיק חתם על חוזה עד מונדיאל 2026, אך עוד לפני שינסה להוביל את האזורי לגביע עולם ראשון מאז 2014, מוטלת עליו המשימה להעלות את אלופת אירופה ליורו שייערך בקיץ הבא. האלופה מלפני שנתיים מדורגת במקום השלישי בבית המוקדמות שלה עם שלוש נקודות משני משחקים. היא מפגרת אחרי אנגליה (12 נקודות מארבעה משחקים) ואוקראינה (שש נקודות משלושה משחקים).

מאמן נאפולי לוצ'אנו ספאלטי מניף את גביע האליפות. רויטרס
האלוף מגיע לנבחרת. ספאלטי/רויטרס

ספאלטי ימתין פחות מחודש עד למשחקו הראשון, שייערך ב-9 בספטמבר בחוץ מול צפון מקדוניה במסגרת מוקדמות היורו. כזכור, צפון מקדוניה זו הנבחרת שהדיחה את איטליה ממוקדמות מונדיאל 2022 כך שהאזורי ינסו לסגור חשבון. כעבור שלושה ימים תארח איטליה את אוקראינה למשחק גורלי.

נשיא ההתאחדות האיטלקית גבריאלה גראבינה בירך את ספאלטי: "הנבחרת צריכה מאמן גדול ואני שמח שהוא קיבל על עצמו את התפקיד. התשוקה והמומחיות שלו תהיה חשובה לקראת האתגרים שמצפים לאיטליה בחודשים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully