וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני התפטר מנבחרת איטליה וצפוי להדריך את ערב הסעודית

המאמן בן ה-58 עזב באמצע קמפיין מוקדמות היורו, פחות משנה לפני הטורניר אליו האזורי יגיעו כאלופים מכהנים, כשהוא מחזיק בהצעה מהמזרח התיכון. קנבארו ודה רוסי מועמדים להחליפו, מינוי רשמי צפוי בימים הקרובים

מחוץ לקווים, 13.8/מערכת וואלה!

עשרה חודשים לפני יורו 2024, ובאמצע קמפיין המוקדמות, רוברטו מאנצ'יני עזב את נבחרת איטליה. המאמן שהוביל את האזורי לזכייה ביורו לפני שנתיים, ומנגד כשל במשימה להעפיל למונדיאל בקטאר אשתקד, מסיים את דרכו אחרי חמש שנים. הפרידה קרתה ביוזמתו התאחדות הכדורגל המקומית הודעה על מחליפו תפורסם בימים הקרובים.

ב"סקיי איטליה" דיווחו על שני מועמדים די מפתיעים - פאביו קנבארו ודניאלה דה רוסי. הקפטן שהניף את גביע העולם ב-2006 אימן בחלק מהעונה שעברה את בנבנטו בליגה השנייה, ולפני כן אימן בסין מספר קבוצות וכן את הנבחרת הלאומית. חברו לסגל במונדיאל 2006 היה חלק מהצוות של מאנצ'יני במשך שנה וחצי, כולל בזכייה ביורו, ומאז הספיק לאמן במשך מספר חודשים את ספאל מליגת המשנה באיטליה.

במקביל, בעיתון "א-ריאד" טוענים שמאנצ'יני צפוי להתמנות למאמן נבחרת ערב הסעודית בחוזה לשלוש שנים.

מאמן נבחרת איטליה רוברטו מאנצ'יני. רויטרס
פרידה פתאומית. מאנצ'יני/רויטרס

איטליה מדורגת במקום השלישי בבית שלה במוקדמות היורו עם 3 נקודות בשני משחקים. שתי הראשונות עולות אוטומטית ליורו, כאשר בינתיים מקדימות אותה אנגליה עם 12 נקודות בארבעה משחקים ואוקראינה עם 6 נקודות משלושה משחקים. כבר בעוד חודש תפגוש איטליה את צפון מקדוניה ואוקראינה במסגרת הקמפיין.

הקדנציה בנבחרת איטליה הייתה הראשונה בקריירה של מאנצ'יני בן ה-58 בנבחרת לאומית. לפני כן הוא אימן בפיורנטינה, לאציו, אינטר, מנצ'סטר סיטי, גלאטסראיי וזניט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully