וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ובישול לקיין, באיירן מינכן פתחה עונה עם 0:4 בברמן

האנגלי סידר לסאנה את הראשון (4) והוסיף שער בכורה (74), הגרמני השלים צמד (90) וטל חתם (90+4) הצגה במשחק שפתח את עונת הבונדסליגה

תקציר: ורדר ברמן - באיירן מינכן 4:0/ספורט1

עונת 2023/24 בבונדסליגה יצאה הערב (שישי) לדרך עם האלופה באיירן מינכן, שרשמה 0:4 בחוץ על ורדר ברמן במשחק שעמד בסימן הארי קיין. הכוכב החדש בבונדסליגה השאיר מאחוריו את הבכורה המתסכלת והתבוסה בסופרקאפ ללייפציג, כאשר כבש ובישל בניצחון האלופה.

שחקן באיירן מינכן הארי קיין חוגג עם לירוי סאנה. FOCKE STRANGMANN/AFP, GettyImages
היום הוא כבר יכול לחייך. קיין חוגג עם סאנה/GettyImages, FOCKE STRANGMANN/AFP

ורדר ברמן - באיירן מינכן 4:0

אלופת גרמניה הגיעה למשחק פתיחת העונה כשהיא חבוטה וחבולה מההפסד הביתי 3:0 לר.ב. לייפציג בסופרקאפ הגרמני, אך כעת היא שוב יכולה להרים ראש והרבה בזכות הרכש הנוצץ שלה. הארי קיין, שנכנס כמחליף מול לייפצג, פתח לראשונה בהרכב קבוצתו החדשה וכבר בדקה הרביעית בישל את השער הראשון של העונה. במסירה אלגנטית השאיר קיין את לירוי סאנה פנוי, הגרמני דהר חצי מגרש עד שהכניע את שוער ברמן באחד על אחד.

בדקה ה-74 הגיע הרגע לו כולם חיכו בבוואריה, כשהפעם האנגלי היה בתפקיד הכובש. אלפונסו דייויס מצא את החלוץ ברחבה, ובסיומת אופיינית קיין הכפיל את התוצאה. את הסיפור סגרו הבווארים עם שני שערים מאוחרים, כאשר סאנה השלים צמד (90) וכעבור ארבע דקות מאתיס טל חתם את תוצאת המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דונייל מאלן, שחקן בורוסיה דורטמונד. ANP, GettyImages
מתחילים מחדש. מאלן/GettyImages, ANP

בורוסיה דורטמונד - פ.צ. קלן (שבת, 19:30, ספורט3)

לאחר שבעטה בדלי בצורה מפוארת ופספסה את האליפות, תנסה הסגנית להילחם גם העונה על התואר - הפעם ללא ג'וד בלינגהאם, ועם מרסל זאביצר. החדשות הטובות מבחינתה מגיעות מהסטטיסטיקה: ב-32 השנים האחרונות הפסידה בביתה לפ.צ. קלן פעם אחת בלבד, וב-20 משחקים קבוצת החוץ כלל לא הבקיעה.

דני אולמו שחקן ר.ב. לייפציג חוגג שער. רויטרס
המומנטום מהסופרקאפ יימשך? אולמו/רויטרס

באייר לברקוזן - ר.ב. לייפציג (שבת, 16:30, ספורט3)

אחרי השלושער המופלא מול באיירן מינכן והזכייה המפתיעה בסופרקאפ, הציפיות מ.ר.ב לייפציג מרקיעות שחקים. הקבוצה של מרקו רוסה נראתה נפלא גם במשחקי ההכנה, חרף פרידה מארבעת כוכביה בקיץ (כריסטופר אנקונקו, קונרד ליימר, יושקו גברדיול, דומיניק סובוסלאי), וכעת מצפה לה מפגש מול קבוצה התקפית נוספת. צ'אבי אלונסו צירף בין היתר את גרניט ג'אקה, יונאס הופמן ואלחנדרו גרימלדו, וכעת הוא ינסה לשפר במעט את מאזן הבית העגום של לברקוזן מול לייפציג - שש נקודות בלבד בשבעת המפגשים האחרונים בביי ארנה.

משחקים נוספים (שבת, 16:30)

וולפסבורג - היינדהיים
הופנהיים - פרייבורג
אוגסבורג - מנשנגלדבאך
שטוטגרט - בוכום

משחקי ראשון בגרמניה

אוניון ברלין - מיינץ (16:30, ספורט3)
פרנקפורט - דרמשטאדט (18:30, ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully