וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עוקבת אחר פלאניץ', אם ישוחרר יוכל לחתום עד פברואר

17.8.2023 / 9:27

הירוקים מכוונים לצרף בלם זר עד ינואר, אז עבדולאי סק צפוי לצאת לאליפות אפריקה ולכן ינסו לזרז את אזרוח סונדגרן. מלבד הסרבי נבדקת מועמדות של שחקן נוסף. במועדון חוששים מהחלטת בית הדין, דגו יפתח עם שואו והשחקנים המחליפים בחצי גמר גביע הטוטו

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:3 על סלובן ברטיסלבה במוקדמות ליגת האלופות/ספורט1

ליגת העל עדיין לא החלה, אך עושה רושם שבמכבי חיפה כבר עסוקים כאילו היה מדובר באמצע העונה ופועלים במקביל בכמה מישורים.

הנושא הראשון שעל הפרק נוגע לבית הדין. במכבי חיפה מבינים שישנם סיכויים לא מבוטלים שיופחתו ממאזנם שתי נקודות אחרי הדיון אתמול. הירוקים הציגו בבית הדין קו לוחמני לפיו לא ברור כיצד מספר אבוקות נמוך משמעותית מהאבוקות שהודלקו במשחקי הדרבי התל אביבי זכו לאישום של נסיבות מחמירות, בעוד על אירועי הדרבי לא הוענשו בגין נסיבות מחמירות. הירוקים חוששים מאוד ממצב בו שתי הנקודות יכריעו את מאבק האליפות ומקווים שבית הדין לא ייענה לדרישת התובע. "אסור שיתחילו להוריד פה נקודות כאילו מדובר במשהו שולי", אמרו גורמים במועדון, "בסוף זה ישיג את התוצאה ההפוכה".

אבוקות שנזרקו על הדשא מכיוון אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"אסור שיתחילו להוריד פה נקודות כאילו מדובר במשהו שולי"/מאור אלקסלסי

הדבר השני בו עסוקים הירוקים הוא נושא השלמת הסגל. בחיפה רוצים לצרף במיידי את מתן בלטקסה, אבל גם חושבים על שלב מתקדם יותר ורוצים לצרף בלם זר. בחיפה גיששו אצל בוגדאן פלאניץ' ורוצים להחזיר את הסרבי לנוכח העובדה שבשבאב אל אהלי רוצים לשחררו, כך שהמהלך בהחלט עשוי להפוך לרלוונטי. אם פלאניץ' ישוחרר ויהפוך לשחקן חופשי, הוא למעשה יוכל לחתום עד חודש פברואר בחיפה בכל מועד - גם אחרי סגירת החלון בחודש הבא.

הירוקים עוד מקווים שיוכלו עד תום חלון ההעברות הנוכחי לאזרח את דניאל סונדגרן, אך מודעים לכך שהסיכויים קלושים. במקביל לפלאניץ', בחיפה בוחנים מועמדות של בלם זר נוסף ואף מנהלים איתו שיחות, אך העובדה שפלאניץ' עשוי לקבל שחרור בשל הרצון של האמירתים לצרף קשר ולשחרר ממצבת הזרים את הסרבי, בהחלט מסייעת לסיכוייו לחזור ארצה. במכבי חיפה פועלים לצירוף בלם עד ינואר וזאת לאור היעדרותו הצפויה בינואר של הבלם עבדולאי סק שייצא לאליפות אפריקה.

הדבר השלישי הוא ההכנות למשחק חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי פתח תקווה (שבת, 19:30, ספורט2). מסאי דגו יפתח עם בהרכב משני, אבל מי שכן יעלה ב-11 לדקות ראשונות זהו שואו שחתם השבוע ולא רשאי ליטול חלק במשחקי הפלייאוף נגד יאנג בויז. גם שחקנים דוגמת אריק שוראנוב, עילאי חג'ג', חמזה שיבלי ורמי גרשון יקבלו את ההזדמנות בהרכב. בנוסף, איתמר ניצן שנראה לקראת סוף המשחק מול סלובן ברטיסלבה שהעומס עליו משפיע, יזכה למנוחה ושריף כיוף יעמוד בין הקורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully