וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישראל נותנים כבוד לבוסניה: "אנחנו אנדרדוג, נצטרך משחק מושלם"

17.8.2023 / 7:49

אחרי שנקבע כי נורקיץ', מוסא וחבריהם יפגשו את החבורה של בית הלחמי בשישי בערב (21:30) בחצי הגמר מוקדמות הטורניר הקדם אולימפי, בנבחרת לא מורידים את הראש: "לא נוותר מראש"

נבחרת ישראל חוגגת ניצחון על צ'כיה/באדיבות איגוד הכדורסל הישראלי

נבחרת ישראל גילתה אמש (שלישי) כי נבחרת בוסניה תעמוד בדרכה לגמר מוקדמות הטורניר הקדם אולימפי, כשהשתיים יפגשו בחצי הגמר ביום שישי (21:30). בחצי הגמר השני ייפגשו פולין ואסטוניה (19:00) כשהגמר ישוחק ביום ראשון בצהריים.

ישראל הגיעה אתמול בשעות הצהריים המוקדמות לגילביצה, שם נערך החלק הפולני של שלב הבתים ומשחקי חצי הגמר והגמר, ולאחר מכן הצוות המקצועי צפה במשחקי הבית שהכריעו כי ישראל תפגוש את בוסניה החזקה. היום תערוך הנבחרת אימון באולם הגדול בעיר ובו יותר מ-13 וחצי אלף מקומות, כולל תדריכי וידאו מקיפים כדי לנסות ולעצור את היריבה ולהתקרב לעבר הטורניר הקדם אולימפי.

מאמן נבחרת ישראל אריאל בית הלחמי, לצד שחקני הספסל. אתר פיב"א, אתר רשמי
אתגר גדול. בית הלחמי והשחקנים/אתר רשמי, אתר פיב"א

"אין ספק שבוסניה היא ברמה אחרת ממה שפגשנו בשלב הבתים", סיפרו בנבחרת לאחר שבוסניה הביסה את הונגריה 78:103. "המשחק שלהם נגד הונגריה לא היה תחרותי במיוחד, והמאמן חילק את הדקות, כך שלא יהיה על השחקנים שם עומס מיוחד לקראת המשחק נגדנו".

בישראל סיפרו על היתרון העיקרי של הבוסנים: "הם עמוקים מאוד בעמדות הפנים, יש להם שלושה כוכבים, ששניים מהם משחקים פנימה ופורוורד סופר איכותי בדמותו של מוסא. לנו יש את היתרונות שלנו, אבל במכלול אנחנו אנדרדוג למשחק הזה. נצטרך להיות חכמים, לא נוותר מראש, אבל נצטרך לרשום משחק מושלם כדי לעמוד מולם".

עוד בוואלה!

"זה קרקס": בוסניה שוב סוערת, נבחרת ישראל תנצל זאת?

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ישראל רומן סורקין קולע נגד צ'כיה. fiba.com, אתר רשמי
יצליח לעמוד באתגר מול נורקיץ'? סורקין/אתר רשמי, fiba.com

האזינו: אור שקדי לקראת משחק הנבחרת

לקראת המשחק אמר עוז בלייזר: "אין ספק שזו קבוצה חזקה מאוד וזו דרגת קושי אחרת. נעשה ההכנה שלנו כמו שעשינו עד עכשיו, נבוא לשחק את הכדורסל שמייחד אותנו, מהר, חזק עם אגרסיביות. כדי לעבור גם את המשוכה הזו נצטרך להית כולנו טובים, אבל אנחנו מאמינים ומקווים לקח את הניצחון".

"אין ספק שאנחנו נהנים יחד", המשיך הפורוורד, "כל אחד בשביל השני וצריך להמשיך להביא את זה גם למגרש. כיף לתת לצעירים מילה טובה ולראות את דור העתיד. אנחנו קבוצה אחת ובאמת מאמינים שאפשר לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully