וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה קרקס": בוסניה שוב סוערת, נבחרת ישראל תנצל זאת?

עם סוללת כוכבים הכוללת את נורקיץ', מוסא ואחרים, בוסניה היתה אמורה לטייל במוקדמות הטורניר הקדם-אולימפי, אך התנאים קשים: "ארבעה שחקנים ישנים בחדר, אין מאמן כושר". בקרוב היא עשויה לפגוש את ישראל

נבחרת ישראל חוגגת ניצחון על צ'כיה/באדיבות איגוד הכדורסל הישראלי

בקרב על מקום בטורניר הקדם-אולימפי, עשויה נבחרת ישראל לפגוש את בוסניה החזקה. הסגל נוצץ, וכולל בין היתר את יוסוף נורקיץ', דז'נאן מוסא, לוקה גארזה ואחרים, אך התוצאות עד כה לא מרשימות יתר על המידה (ניצחון על פורטוגל, הפסד לפולין), והאווירה במחנה הבוסני קשה.

מדובר בהמשך של הרגעים שקדמו ליורובאסקט שעבר. ההתאחדות הבוסנית היתה בבעיות כלכליות, והתקשתה לממן את השתתפותה באליפות אירופה. "אני לא יכול להגיד שהקרקס הזה לא מפריע לנו, אין לנו משחקי הכנה", הודה אז נורקיץ'. לאחר האליפות הוסיף והרחיב: "מה הטעם, אם ארבעה שחקנים ישנים באותו חדר ואין סדרי עדיפויות? אנשים צריכים להבין שהנבחרת צריכה להיות מעל הכל. תנו לי לנהל את העסק, ולא יהיו שום בעיות עם הכנה, מלונות או אוכל".

אבל נורקיץ' לא מנהל את העסק, ולא הרבה השתנה בשנה האחרונה - או ב-30 השנים האחרונות. "הגענו לכאן כדי להעביר מסר, אבל אנחנו עוברים את אותן בעיות כבר 30 שנה", אמר השבוע סנטר פורטלנד. "אנחנו לא מצליחים לפתור פה בעיות בסיסיות. אין פה תנאים. אנחנו ישנים ארבעה שחקנים בחדר. אין מאמן כושר. זה קרקס. חייבים להבטיח תנאים טובים יותר, אחרת שחקנים יבחרו לייצג נבחרות אחרות".

שחקן נבחרת בוסניה יוסוף נורקיץ'. אתר פיב"א, אתר רשמי
עצבני. נורקיץ'/אתר רשמי, אתר פיב"א

מוסא, שהביע דברים דומים בינואר האחרון ("אני משחק במועדון הגדול באירופה, אבל בנבחרת שום דבר לא קל"), הסכים השבוע עם דברי חברו: "יוסוף מצייר תמונה מדויקת. בעוד נבחרות אחרות עורכות 9-10 משחקי הכנה, לנו יש שניים. לא ברור האם זה נורמלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully