וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין על עזיבת יובאנוביץ' לבאזל: "יש נסיבות בכדורגל"

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 20:32

מאמן מכבי תל אביב התייחס לפני הגומלין נגד א.א.ק לרנקה למכירתו הצפויה של הסרבי ולאי שיתופו של דור תורג'מן במשחקים האחרונים. מילסון בסגל ועשוי לערוך הופעת בכורה, נמכרו כל 26,800 הכרטיסים ואצטדיון בלומפילד יהיה מלא (חמישי, 20:00, ספורט1)

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בקפריסין מול א.א.ק לרנקה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

מכבי תל אביב זכתה להגרלה הכי נוחה שניתן היה לקבל בשלב פלייאוף הקונפרנס ליג, אבל בשביל להשתתף בסיבוב האחרון לפני שלב הבתים, יהיה עליה לנצח את א.א.ק לרנקה, שבוע אחרי שהשתיים נפרדו ב-1:1 בקפריסין.

שחקניו של רובי קין הגיעו למספר הזדמנויות קורצות במפגש הראשון, אבל החמצות לא אופייניות של ערן זהבי ודור פרץ מנעו ממנה לנצח בקפריסין, והיא אף נמנעה מהפסד הודות לפנדל שהדף דניאל פרץ לקראת הסיום. מחר באצטדיון בלומפילד (חמישי, 20:00, ספורט1) לעיני 26,800 אלף צופים - הצהובים הודיעו שכול הכרטיסים למשחק אזלו - היא תנסה להשלים את המשימה ולשוב לפלייאוף זו עונה רביעית ברציפות.

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"יש נסיבות שמובילות למצבים מסוימים". קין על יובאנוביץ'/דני מרון

מי שייכלל בסגל לראשונה מאז שנפצע בחימום נגד הפועל באר שבע במסגרת גביע הטוטו בחודש שעבר הוא הקיצוני השמאלי מילסון, שעשוי לערוך הופעת בכורה בקבוצה. "כולנו מחכים לו. הוא יהיה בסגל. הוא כשיר", אמר קין במסיבת העיתונאים לפני הגומלין נגד א.א.ק לרנקה.

שחקן זר נוסף שקין התייחס אליו זהו ג'ורג'ה יובאנוביץ', שעשוי עוד היום להשלים את מעברו לבאזל לנוכח העובדה שהוא נמצא בשוויץ ועבר בדיקות רפואיות לקראת חתימה ועל כן ייעדר מחר: "יש הרבה דברים בכדורגל, יש נסיבות שמובילות למצבים מסוימים. אם הוא יחתום שם נדבר על זה. כרגע הוא עוד לא חתם. ברור שהוא שם בבדיקות רפואיות, אענה עליו בימים הבאים".

בכל הנוגע לא.א.ק אחרי המשחק בשבוע שעבר שבו שחקניו הרבו להחמיץ, אמר האירי: "אף פעם לא קל בכדורגל, במיוחד באירופה, ואם לא תיקח את ההזמדנויות שלך לפעמים תשלם על זה. היינו יכולים לכבוש שלושה שערים בשבוע שעבר, אבל לא עשינו את זה. הלחץ עליהם גם. אם הם לא ינצחו הם יעופו גם, זה מאוד פשוט ברגע שנגמר תיקו, קבוצה כלשהי צריכה לנצח. יש לי ציפיות ממכבי ויש לי ציפיות מהשחקנים לנצח בכל משחק וזה לא יהיה שונה מול לרנקה".

"הבעיות היו ב-10 הדקות הראשונות והאחרונות, אבל אם היינו מנצלים את המצבים שלנו לא היינו מדברים על זה", המשיך קין, "צריך לנצל את מה שיש, צריך לתקן את הבעיות שהתעוררו, עשינו את זה, עברנו על הווידאו, ונעצור את הטעויות בדרך הזאת כי לאף אחד אין את הזכות לנצח משחק כדורגל בלי לעבוד על הכל בנושא הזה, העברנו את זה לשחקנים. יהיו לנו משחקים שזה יהיה צמוד, 0:0, ונצטרך את כולם ולא לטעות. דניאל פרץ הציל אותנו בשבוע שעבר, למרות שלא הגיע לנו להיות במצב הזה. כמאמן אני מרוצה מאוד שהגענו למצבים האלה, היה לנו הר של מצבים במשחקים האחרונים שלנו, מזה אני מרוצה. צריך להיות רגועים, לא להיכנע ללחץ, וזה יבוא. נקבל יותר ביטחון ככה. אני שמח שהעבודה על כר הדשא ולו"ז האימונים הספציפי שלנו עובד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דור תורג'מן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
"אין לי הסבר למה הוא לא שיחק. לא זוכר שהוא קיבל כרטיס צהוב". תורג'מן/אריאל שלום

על ההתלבטות שלו בהגנה בין דריק לוקאסן לניר ביטון אמר: "ההחלטה לגבי מי יפתח בהגנה היא שלי, אפתח עם מי שיכול לעזור לנו לנצח במשחק מול לרנקה. ניר ביטון העניק ראיון יפה מאוד בשבוע שעבר, הכדורגל הוא קבוצתי ואם הוא טעה אז כולנו עשינו טעות. זאת קבוצה. לא צריך לשים אשמה על אנשים באופן ישיר, כולם צריכים לקחת אחריות. אני מתרגש מהמשחק שמגיע, הייתה הרבה אנרגיה והתלהבות, ראיתי את הרצון של השחקנים שהמשחק הזה יגיע בהקדם".

האירי גם נשאל על כך שדור תורג'מן כלל לא שותף בשני המשחקים האחרונים והפריך את הטענה כי החלוץ הצעיר עובר סדרת חינוך לאחר שדחף שחקן יריב מול פטרוקוב וספג כרטיס צהוב מיותר: "אין לי הסבר למה תורג'מן לא קיבל דקות משחק. יש עוד שחקנים שלא קיבלו. אי אפשר להגיד ביד אחת כל הכבוד שנתתי הזדמנות לרוי רביבו, אבל למה לא נתת למישהו אחר. כולם ישחקו אצלי. שאלתם אותי על פארפה לפני שבועיים, האם הוא קיבל הזדמנות? כן. כולם ישחקו, אבל אני אומר שוב כשאתה מקבל הזדמנות - תיקח אותה. עוד דבר הוא שכל שחקן צריך להבין שכדורגל זה לא רק המשחק עצמו, אלא כל יום בקריית שלום. תורג'מן יקבל את ההזדמנות שלו. אין קשר לצהוב של תורג'מן מול פטרוקוב, אני אפילו לא זוכר שהוא קיבל אותו".

לסיום התייחס להתנהלותם של לוקאסן וגיאגון: "הם שחקנים מקצוענים, אני לא מרגיש שום שינוי עליהם, אנחנו דורשים דברים דומים מכולם. אנחנו דורשים מהם להיות מקצוענים וכולם היו כאלה עד כה".

חוסה לואיס אולטרה מאמן א.א.ק לרנקה. Justin Setterfield, GettyImages
שיבח את זהבי, ביטון ופרץ. מאמן א.א.ק לרנקה/GettyImages, Justin Setterfield

לא רק קין שוחח היום עם העיתונאים, כי גם חוסה לואיס אולטרה, מאמן א.א.ק לרנקה שהודה שמכבי תל אביב פייבוריטית להעפיל לשלב הבא כשאמר במסיבת העיתונאים בבלומפילד: "זה נכון שהיו לנו המון בעיות במשחק הראשון, עד 20 הדקות האחרונות. היה לנו מאוד קשה לעצור את מכבי תל אביב, יש לה שחקנים מאוד איכותיים כמו זהבי, דן ביטון ודור פרץ, המון שחקנים טובים. אנחנו נצטרך לעזור למגנים בהגנה, כי אחרת יהיו לנו המון בעיות ואנחנו נצטרך להשתפר ולהיות יותר אגרסיביים ולשחק בקצב גבוה יותר. ננסה לשמור יותר על הכדור ברגליים שלנו, כי אחרת לא נוכל לנצח - ואם לא ננצח לא נהיה בשלב הבא".

המאמן הספרדי של לרנקה נשאל אם הוא מאוכזב מהתיקו בשבוע שעבר והשיב: "לא, כי מכבי תל אביב הייתה יותר טובה מאיתנו. הם היו צריכים להבקיע יותר שערים. זה נכון שהיינו יכולים לנצח, אבל גם באותה מידה יכולנו להפסיד - עלינו לשכוח את מה שהיה במשחק הראשון ולהתמקד רק בגומלין מחר. התאמנו על בעיטות פנדלים, עלינו להיות מוכנים לכל תרחיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully