וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי: "עשינו מה שצריך, ננוח ונגיע מוכנים לשלב הבא"

15.8.2023 / 21:07

נבחרת ישראל עלתה לחצי הגמר טורניר המוקדמות הטרום-אולימפי, המאמן תמך בהחלטת טימור לזרוק לשלוש ולא לשתיים עם הבאזר בהפסד לאסטוניה: "לא רצינו להגיע להארכה"

תיקתקנו, 15.8/ספורט1

נבחרת ישראל אולי לא הרשימה במשחקי ההכנה לפני שלב הבתים בטורניר המוקדמות הטרום-אולימפי, אבל הערב (שלישי) השלימה את המשימה בהצלחה - המשחק האחרון בשלב הבתים אמנם הסתיים בהפסד 67:65 למארחת אסטוניה שמנע מאזן מושלם, אבל אריאל בית הלחמי ושחקניו עשו את המוטל עליהם ועלו לחצי הגמר מהמקום הראשון.

נבחרת ישראל תמריא מחר לפולין ותשחק ביום שישי בגלביצה בחצי גמר הטורניר הטרום קדם אולימפי. הבית המקביל יסתיים רק מחר ובסיומו תדע הנבחרת מי תהיה יריבתה ביום שישי.

מאמן נבחרת ישראל אריאל בית הלחמי. fiba.com, אתר רשמי
"היום אני לא מרוצה". בית הלחמי אחרי ההפסד לאסטוניה/אתר רשמי, fiba.com

לאחר המשחק אמר בית הלחמי: "היה משחק מאוד פיזי ומאוד אגרסיבי, לא הצלחנו לפתח את המשחק שלנו. בסופו של דבר הוכחנו אופי ונשארנו קרובים אחרי פתיחה לא טובה. נפלנו היום גם בריבאונד, מה שלא קרה בשני המשחקים האחרונים, אבל עשינו מה שצריך. גם מנענו הארכה שלא רצינו להגיע אליה. בר (טימור, א.ש) שיחק חכם את הכדור האחרון".

על השלב הבא אמר המאמן: "את השלב הראשון עברנו אותו, ניקח יום-יומיים עם הנסיעה והכל כדי לנוח, השחקנים צריכים את המנוחה ונגיע מוכנים לשלב הבא. אם אני מרוצה? אני לא קורא מה כותבים אם אני צריך להיות מרוצה או לא ולא יודע מה זה אומר. היום אני לא מרוצה".

יאיר קרביץ הוסיף לדברי מאמנו: "שמח שעמדנו במטרה. לא פתחנו טוב, אבל הראינו אופי, חזרנו למשחק וסיימנו במקום הראשון בבית. מחר נטוס לפולין ולא משנה מי תהיה היריבה, נעשה הכל כדי להגיע לגמר. אנחנו נבחרת מגובשת, עם המון אמונה ונמשיך להאמין גם עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully