וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן, תתחיל להתפלל: תמונת המצב המדאיגה של שחקני נבחרת ישראל

וייסמן ודסה סוחבים פציעות ונכנסו לעונה בעצלתיים, גלוך ממעט לשחק, לבריבו אין אשרת עבודה, שלמה חווה קשיי התאקלמות וספורי מסובך בבעיות משמעת. פחות מחודש למשחק הקריטי ברומניה, הכושר של שחקני הנבחרת רחוק מלהיות אידיאלי (ודווקא הליגיונר הכי לוהט הפך לסימן שאלה)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.8/ספורט1

ב-9 בספטמבר, בעוד פחות מחודש, תעלה נבחרת ישראל לכר הדשא בבוקרשט למשחק גורלי באמת. קמפיין מוקדמות יורו 2024 שהחל בתקווה גדולה עם הגרלה שעל פניו האירה לנו פנים ושוב איפשרה לחלום על העפלה לטורניר גדול, יגיע אל נקודת האל חזור. ניצחון על נבחרת רומניה יעלה את ישראל למקום השני בבית. הפסד יהפוך את סיכוייה לסיים שם לנמוכים מאוד.

אלון חזן ויוסי בניון קיוו להגיע למפגש הקריטי כשהסגל במצב אידיאלי, אחרי שהליגות המקומיות כבר נכנסו להילוך גבוה והשחקנים הספיקו להיכנס לכושר. אבל לפי שעה מסתמנות לא מעט בעיות לכחולים-לבנים.

אלי דסה ושון וייסמן, שניים מהשחקנים המנוסים בנבחרת, סוחבים פציעות טורדניות. החלוץ הצטרף לתקופת ההכנה של גרנאדה באיחור, ספג פציעה בשריר ועדיין לא חזר לפעילות, כשברקע מרחפת עננה סביב עתידו בקבוצה. המגן מושבת בחודש האחרון, החמיץ שני משחקי ליגה של דינמו מוסקבה בליגה הרוסית, ויחמיץ גם את הדרבי נגד צסק"א בשבת. כשיחזור למגרשים, הוא יקווה להציג יכולת משופרת אחרי שפתח את העונה בעצלתיים.

אלי דסה נבחרת ישראל. GettyImages
רחוק מאוד מהכושר שהיה בו לפני שנה. אלי דסה/GettyImages

אבל וייסמן ודסה רחוקים מלהיות עמודי התווך היחידים של הנבחרת שרחוקים מכושר משחק. אוסקר גלוך מראה ניצוצות בתחילת העונה של רד בול זלצבורג, אבל בשלושת משחקי הליגה של הקבוצה חיבר 50 דקות בלבד. אחרי השיאים בנבחרת הצעירה, ייתכן שגם הוא חווה ירידת מתח.

תאי בריבו השתתף באופן חלקי בלבד בהכנה לעונה של וולפסברגר בעקבות המגעים למכירתו, ומאז המעבר לפילדלפיה יוניון יצא מכושר בגלל בעיות בירוקרטיות שמעכבות את אשרת העבודה. נכון לעכשיו, גם הוא מושבת וספק אם יספיק להיכנס לכושר עד משחק הנבחרת.

זה לא הסוף: רז שלמה שהפך בשנה האחרונה לשחקן הרכב כמעט קבוע, חווה קשיי התאקלמות בלובן הבלגית. אחרי שמיעט לשחק במשחקי ההכנה, הוא כלל לא היה בסגל בשלושת משחקי הליגה של הקבוצה; גם רמזי ספורי שפתח לא פעם בעידן חזן, רחוק מלהיות במיטבו, ובשבוע האחרון שמו עולה בעיקר בהקשרים שליליים בעקבות בעיות משמעת; דורון ליידנר עדיין פצוע; דן גלזר בקושי רואה מגרש; וגם סתיו למקין ודור תורג'מן שתוכננו לקבל זימונים לקראת ההתכנסות הקרובה, לא מרבים לשחק כל אחד מסיבותיו (הראשון רק הצטרף לשחטאר דונייצק ובמשחק האחרון לא נכלל בסגל, השני מקבל בינתיים פירורי דקות מרובי קין); וכמובן שאפשר לגרוע מהרשימה גם את ערן זהבי, דיא סבע ועומר אצילי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן נבחרת ישראל אוסקר גלוך. ברני ארדוב
ייכנס לכושר בשבועות שנותרו? גלוך/ברני ארדוב

לחזן ובניון יש גם כמה סיבות קטנות לאופטימיות. עומרי גלזר ממשיך את ההתקדמות המטאורית שלו בפתיחת העונה בכוכב האדום בלגרד. דור פרץ מתחיל להסיר חלודה אחרי עונת קאמבק פחות טובה לכדורגל הישראלי. ליאל עבדה כבש השבוע את שערו הראשון העונה במדי סלטיק. נותר רק לתהות כיצד מוחמד אבו פאני הלוהט שפתח את העונה בפרנצווארוש בסערה, ייראה בנבחרת (אם בכלל) לאור המשקעים שנוצרו עם הקהל בחלון האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully